Hasil Lukisan Alisya

photo (11)
Alisya : Papa, tengok Alisya lukis. Cantik tak?
Papa : Cantik. Ehh, tapi kenapa Papa punya muka buruk je? (sebelah kiri)

Alisya : Ini bukan gambar Papa la
Papa : Abis tu?

Alisya : Ini gambar Lolipop
Papa : Lolipop ada gigi?

Alisya : Yerla…kalau takde gigi camne dia nak makan?
Papa : (Speechless again)

Aduhai, kalau melayan kerenah anakku bercakap, memang tak terkalah. Bila besar nanti kalau dapat cikgu macam Cikgu Titan, memang abisla saya…

P.s : Kejapnya anak membesar. 2 bulan lagi dah nak masuk 5 tahun…….

Eyriqazz merupakan seorang blogger yang telah mencapai pelbagai kejayaan dalam bidang penulisan blog ini, beliau gemar berkongsi mengenai rumah tangga dan juga gaya hidup

12 thoughts on “Hasil Lukisan Alisya

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.