Harga Emas Hari Ini – 16 April 2013

Hari ini Isteri ajak ke kedai emas lagi. Nak beli gelang kaki katanya. Inilah harga emas pada hari ini, 16 April 2013 seperti di Habib Jewel :

Harga Emas Hari IniEmas 999, RM175 1g
Emas 916, RM165 1g
Emas 835, RM149 1g

Misi pencarian emas isteri diteruskan lagi. Belum cukup dengan 2 Cincin Meminang, berminat dengan gelang kaki pula. Survey punya survey, harga di Habib Jewel nampak menarik dan berpatutan. Di Saat Harga Emas Jatuh Lagi , time inila antara time paling sesuai untuk membeli emas buat kegunaan sendiri dan juga pelaburan masa hadapan. Bijak , bijak kahwin dengan Orang Kelantan ni.

Dipendekkan cerita :

Harga Emas SemasaGelang Emas dibeli. Dapat harga Special RM159 1g dan kos upah hanya RM26

[+] Ebook Terbaik Rahsia Kejayaan Pelaburan Emas

Hujan Emas di negeri Orang
Hujan Batu di negeri Sendiri
Harga Emas jatuh direbut peluang
Peluang direbut oleh Si Isteri

 

Comments

  1. says

    Hmm..pendapat kawan,kalu nak beli emas, cari kedai biasa je..lg murah dr kedai bagak… ni yg kawan dapat di selangor pd :- 15/4=rm155/g , 16/4=rm153/g 17/4=rm 151/g…pd tarikh sama,malaysia timur bwh rm144/g..pantai timur bwh 140/g..utara n selatan = slgr.ada yg kos upah FOC. kalu ada kos upah, pandai2 la tawar menawar..tp klu ada pom berbaloi lg klu banding ngan kedai bagak.tq

    • ayunadia says

      Setuju..kat hbib d jenama..tu mahal..sesetgh caw..pilihan kurg..lao kt tganu lg murah..bleh dpt sehingga 140 per gm..lao pndai cari..n bargai..n lagi byk pattern

  2. laili dolah says

    Mahallah…. 16 april…. sy beli 916 hanya 145 per gm….
    Semalam turun lagi 127 jer….. nak tunggu sampai 100…. bole lah beli 2 3 k

  3. says

    minggu ni ramai betul org kelam kabut nak beli emas. dekat ofis pun sama, tak abis-abis diorang tekan kalkulator nk kira beli emas. tapi biasanya emas takkan turun terlalu banyak sbb lepas ni mesti akan naik. kena rebut peluang sebaiknya
    babycomel recently posted…BEN ASHAARI dan WEECLICKSMy Profile

  4. says

    salam,
    patut pun sesak benar org kat kedai emas jerteh ni, naik heran kami laki bini, rupanya harga emas turun, memang tak ikut perkembangan semasa ni. hehe

  5. twoera says

    sama juga di indonesia sini,semua orang berburu perhiasan emas juga emas batangan. soalnya ini peluang yang jarang ada,harga lagi murah-murahnya

Trackbacks

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

CommentLuv badge

WP-SpamFree by Pole Position Marketing