Susahnya nak Makan Ubat

Berpanjangan pula selsema dan batuk-batuk Alisya kali ini. Dah nak masuk seminggu. Sudah pergi ambil ubat, tapi :

 

Susahnya nak makan ubat (gambar Alisya 2 tahun lepas)

Fuhh, siap diludah-ludah balik ubat tu. Buat Mamanya naik angin. Kesian pula tengok Alisya kena marah dengan Papa dan Mama susah nak makan ubat. Tapi, kalau tak makan, macam mana nak sembuh kan? Tidur pun kuat dengkurannya kerana susah nak bernafas kahak masih banyak di tekak.

Umm, any tips nak kasi anak mudah makan ubat ?

Eyriqazz merupakan seorang blogger yang telah mencapai pelbagai kejayaan dalam bidang penulisan blog ini, beliau gemar berkongsi mengenai rumah tangga dan juga gaya hidup

20 thoughts on “Susahnya nak Makan Ubat

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.