Manisnya Madu

Bestke hidup bermadu? Nampak macam seronok je cerita Madu Tiga kan? Pernah jumpa Salleh Yaakob, anak sulung Isteri ketiganya dilahirkan sama hari/tempat dengan Alisya. Umm, manis ke madu?

DSC05655

Madu yang ini manis. Macam hisap Choki-Choki. RM1 beli di Cameron Highlands

DSC05654
Eyriqazz suka, Isteri pun suka

Maniske hidup bermadu? Hik3, yang tu kena tanya yang lebih arif. For me, sorang pun susah nak jaga, inikan pula dua tiga. Kalau Pakcik Goyang ni tak tahula, kalau setakat nafkah zahir dan duit berkepuk2 lebih dari mampu, tapi kalau nafkah batin tu, umm, agak diragui sedikit.

P.s : Maniske Hidup Bermadu?

Eyriqazz merupakan seorang blogger yang telah mencapai pelbagai kejayaan dalam bidang penulisan blog ini, beliau gemar berkongsi mengenai rumah tangga dan juga gaya hidup

31 thoughts on “Manisnya Madu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.