≡ Menu

Teaser entri, Cuti-Cuti Malaysia @ Batu Feringhi, Pulau Pinang :

Pantai Batu Ferringhi, Pulau Pinang
Batu Ferringhi Night Market
Cuba teka di mana?
Santai…
Ikan Bakar yang serius sangat sedap
Jeruk Pak Ali
Meriah di Masjid Terapung
Anak-Anak Merdeka
Jambatan Pulau Pinang dari Feri
Holiday Mode
Sleeping Mode… Kepenatan berjalan sana sini….
P.s : Jauh perjalanan, luas pengalaman…



Eyriqazz merupakan seorang blogger yang telah mencapai pelbagai kejayaan dalam bidang penulisan blog ini, beliau gemar berkongsi mengenai rumah tangga dan juga gaya hidup

View all contributions by

  • Eca Dwinky Asha 2 September 2012 at 4:48 pm

    percutian pertama azim eh?.

  • KiD 2 September 2012 at 5:03 pm

    aku pernah tidur semalaman di Shang Ri La.. wooohoooo.. situ leh tahan Feringghi.. siap duit je

  • Myra Jay 3 September 2012 at 12:31 am

    Pengalaman Indah dikongsi bersama..

    **BanggaJadiAnakPenang**

  • Chekgu Azrine 2 September 2012 at 4:33 pm

    owhh..suka sgt penang..

  • Faizul Osman 2 September 2012 at 5:35 pm
  • AyuArjuna BiGoshh 3 September 2012 at 2:35 am

    wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh bercuti dd dalam keluarga besar, memang beshh

  • Dkna Abza 3 September 2012 at 3:19 am

    terliur tengok jeruk tu :)

  • Si Matatajam 2 September 2012 at 11:25 pm

    Seronoknya bercuti..Bila nak mai Langkawi plak?

  • Izni Hafiz Abdul Rashid 3 September 2012 at 12:14 am

    Teman nak cuba teka… Tempat tu kat Teluk Tempoyak… Apa macam, ada betul tak?

  • eiymnajmie 3 September 2012 at 12:21 am

    lame dah tak pi penang. rindu la plak

  • misz_eyza 3 September 2012 at 12:41 am

    bila bro pergi penang nie? saya pergi sabtu lepas merdeka tue..jalan punya la jem..nak naik feri dekat 1 jam baru boleh.

    • Eyriqazz 3 September 2012 at 5:44 am

      Pergi Jumaat-Ahad…Jalanraya boleh tahan juga…

  • Errah 3 September 2012 at 1:49 am

    memang syok sgt ni..aduh,berkenan la pulak tang jeruk tu…sedapnya

  • Saya Disini 3 September 2012 at 2:26 am

    SEDPNYE JERUK TU

  • Afasz 3 September 2012 at 4:09 am

    seronok nye jalan jalan.. terliur tgk ikan bakarrrrrrrrrrrrrrrr.. !!!

  • Myvitrd 3 September 2012 at 12:28 pm

    wah ini rombongan cik kiah ni.. bawa bus ke bro?

  • akubiomed 3 September 2012 at 6:11 am

    Pulau Mutiara memang best. :-)

  • Nurul Akmal 3 September 2012 at 10:48 am

    wah bercuti di sana… Beli sana wajib kena beli jeruk.. :)

  • Nadot 3 September 2012 at 1:53 pm

    ala..bestnye…
    last pergi akhir 2010… bila la boleh sampai lagi..huhuhu

  • Sop 3 September 2012 at 4:36 pm

    wah.. best
    agak lama juga x gi Penang…:)
    boleh gi blk nih,, bukit bendar pun dah buka kan?

  • Fazlinil Irma 4 September 2012 at 1:36 am

    Ada gayung.. boleh mandi jeruk tu..! hehe.

  • Obat Tradisional Asam Urat 4 September 2012 at 8:41 am

    waduh seru banget kayak mnya

  • Kongsi pendapat anda

    CommentLuv badge

    WP-SpamFree by Pole Position Marketing

Leave a Comment

WP-SpamFree by Pole Position Marketing