≡ Menu

Teaser entri, Cuti-Cuti Malaysia @ Batu Feringhi, Pulau Pinang :

Pantai Batu Ferringhi, Pulau Pinang
Batu Ferringhi Night Market
Cuba teka di mana?
Santai…
Ikan Bakar yang serius sangat sedap
Jeruk Pak Ali
Meriah di Masjid Terapung
Anak-Anak Merdeka
Jambatan Pulau Pinang dari Feri
Holiday Mode
Sleeping Mode… Kepenatan berjalan sana sini….
P.s : Jauh perjalanan, luas pengalaman…



style="display:inline-block;width:728px;height:90px"
data-ad-client="ca-pub-6619684076142128"
data-ad-slot="9856135083">



Eyriqazz merupakan seorang blogger yang telah mencapai pelbagai kejayaan dalam bidang penulisan blog ini, beliau gemar berkongsi mengenai rumah tangga dan juga gaya hidup

View all contributions by

  • Eca Dwinky Asha 2 September 2012, 4:48 pm

    percutian pertama azim eh?.

    Reply
    • Eyriqazz 3 September 2012, 5:42 am

      kedua di Pulau Pinang…

      Reply
  • KiD 2 September 2012, 5:03 pm

    aku pernah tidur semalaman di Shang Ri La.. wooohoooo.. situ leh tahan Feringghi.. siap duit je

    Reply
    • Eyriqazz 3 September 2012, 3:32 am

      Takpe..kid banyak duit…

      Reply
  • Myra Jay 3 September 2012, 12:31 am

    Pengalaman Indah dikongsi bersama..

    **BanggaJadiAnakPenang**

    Reply
    • Eyriqazz 3 September 2012, 5:44 am

      Owhh,anak mami laa ni?

      Reply
  • Chekgu Azrine 2 September 2012, 4:33 pm

    owhh..suka sgt penang..

    Reply
  • Faizul Osman 2 September 2012, 5:35 pm Reply
  • AyuArjuna BiGoshh 3 September 2012, 2:35 am

    wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh bercuti dd dalam keluarga besar, memang beshh

    Reply
  • Dkna Abza 3 September 2012, 3:19 am

    terliur tengok jeruk tu :)

    Reply
  • Si Matatajam 2 September 2012, 11:25 pm

    Seronoknya bercuti..Bila nak mai Langkawi plak?

    Reply
  • Izni Hafiz Abdul Rashid 3 September 2012, 12:14 am

    Teman nak cuba teka… Tempat tu kat Teluk Tempoyak… Apa macam, ada betul tak?

    Reply
  • eiymnajmie 3 September 2012, 12:21 am

    lame dah tak pi penang. rindu la plak

    Reply
    • Eyriqazz 3 September 2012, 5:44 am

      Jangan tunggu lama2…

      Reply
  • misz_eyza 3 September 2012, 12:41 am

    bila bro pergi penang nie? saya pergi sabtu lepas merdeka tue..jalan punya la jem..nak naik feri dekat 1 jam baru boleh.

    Reply
    • Eyriqazz 3 September 2012, 5:44 am

      Pergi Jumaat-Ahad…Jalanraya boleh tahan juga…

      Reply
  • Errah 3 September 2012, 1:49 am

    memang syok sgt ni..aduh,berkenan la pulak tang jeruk tu…sedapnya

    Reply
  • Saya Disini 3 September 2012, 2:26 am

    SEDPNYE JERUK TU

    Reply
  • Afasz 3 September 2012, 4:09 am

    seronok nye jalan jalan.. terliur tgk ikan bakarrrrrrrrrrrrrrrr.. !!!

    Reply
  • Myvitrd 3 September 2012, 12:28 pm

    wah ini rombongan cik kiah ni.. bawa bus ke bro?

    Reply
  • akubiomed 3 September 2012, 6:11 am

    Pulau Mutiara memang best. :-)

    Reply
  • Nurul Akmal 3 September 2012, 10:48 am

    wah bercuti di sana… Beli sana wajib kena beli jeruk.. :)

    Reply
  • Nadot 3 September 2012, 1:53 pm

    ala..bestnye…
    last pergi akhir 2010… bila la boleh sampai lagi..huhuhu

    Reply
  • Sop 3 September 2012, 4:36 pm

    wah.. best
    agak lama juga x gi Penang…:)
    boleh gi blk nih,, bukit bendar pun dah buka kan?

    Reply
  • Fazlinil Irma 4 September 2012, 1:36 am

    Ada gayung.. boleh mandi jeruk tu..! hehe.

    Reply
  • Obat Tradisional Asam Urat 4 September 2012, 8:41 am

    waduh seru banget kayak mnya

    Reply

Leave a Comment

CommentLuv badge

about

Dikenali dengan panggilan Eyriqazz di alam maya, Seorang Pegawai Bank, Suami kepada Guru dan Bapa kepada 3 orang cahaya mata. More About Eyriqazz »