≡ Menu

Teaser entri, Cuti-Cuti Malaysia @ Batu Feringhi, Pulau Pinang :

Pantai Batu Ferringhi, Pulau Pinang
Batu Ferringhi Night Market
Cuba teka di mana?
Santai…
Ikan Bakar yang serius sangat sedap
Jeruk Pak Ali
Meriah di Masjid Terapung
Anak-Anak Merdeka
Jambatan Pulau Pinang dari Feri
Holiday Mode
Sleeping Mode… Kepenatan berjalan sana sini….
P.s : Jauh perjalanan, luas pengalaman…

Eyriqazz merupakan seorang blogger yang telah mencapai pelbagai kejayaan dalam bidang penulisan blog ini, beliau gemar berkongsi mengenai rumah tangga dan juga gaya hidup

View all contributions by

  • Chekgu Azrine 2 September 2012, 4:33 pm

    owhh..suka sgt penang..

    Reply
  • Eca Dwinky Asha 2 September 2012, 4:48 pm

    percutian pertama azim eh?.

    Reply
    • Eyriqazz 3 September 2012, 5:42 am

      kedua di Pulau Pinang…

      Reply
  • KiD 2 September 2012, 5:03 pm

    aku pernah tidur semalaman di Shang Ri La.. wooohoooo.. situ leh tahan Feringghi.. siap duit je

    Reply
    • Eyriqazz 3 September 2012, 3:32 am

      Takpe..kid banyak duit…

      Reply
  • Faizul Osman 2 September 2012, 5:35 pm Reply
  • Si Matatajam 2 September 2012, 11:25 pm

    Seronoknya bercuti..Bila nak mai Langkawi plak?

    Reply
  • Izni Hafiz Abdul Rashid 3 September 2012, 12:14 am

    Teman nak cuba teka… Tempat tu kat Teluk Tempoyak… Apa macam, ada betul tak?

    Reply
  • eiymnajmie 3 September 2012, 12:21 am

    lame dah tak pi penang. rindu la plak

    Reply
    • Eyriqazz 3 September 2012, 5:44 am

      Jangan tunggu lama2…

      Reply
  • Myra Jay 3 September 2012, 12:31 am

    Pengalaman Indah dikongsi bersama..

    **BanggaJadiAnakPenang**

    Reply
    • Eyriqazz 3 September 2012, 5:44 am

      Owhh,anak mami laa ni?

      Reply
  • misz_eyza 3 September 2012, 12:41 am

    bila bro pergi penang nie? saya pergi sabtu lepas merdeka tue..jalan punya la jem..nak naik feri dekat 1 jam baru boleh.

    Reply
    • Eyriqazz 3 September 2012, 5:44 am

      Pergi Jumaat-Ahad…Jalanraya boleh tahan juga…

      Reply
  • Errah 3 September 2012, 1:49 am

    memang syok sgt ni..aduh,berkenan la pulak tang jeruk tu…sedapnya

    Reply
  • Saya Disini 3 September 2012, 2:26 am

    SEDPNYE JERUK TU

    Reply
  • AyuArjuna BiGoshh 3 September 2012, 2:35 am

    wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh bercuti dd dalam keluarga besar, memang beshh

    Reply
  • Dkna Abza 3 September 2012, 3:19 am

    terliur tengok jeruk tu :)

    Reply
  • Afasz 3 September 2012, 4:09 am

    seronok nye jalan jalan.. terliur tgk ikan bakarrrrrrrrrrrrrrrr.. !!!

    Reply
  • akubiomed 3 September 2012, 6:11 am

    Pulau Mutiara memang best. :-)

    Reply
  • Nurul Akmal 3 September 2012, 10:48 am

    wah bercuti di sana… Beli sana wajib kena beli jeruk.. :)

    Reply
  • Myvitrd 3 September 2012, 12:28 pm

    wah ini rombongan cik kiah ni.. bawa bus ke bro?

    Reply
  • Nadot 3 September 2012, 1:53 pm

    ala..bestnye…
    last pergi akhir 2010… bila la boleh sampai lagi..huhuhu

    Reply
  • Sop 3 September 2012, 4:36 pm

    wah.. best
    agak lama juga x gi Penang…:)
    boleh gi blk nih,, bukit bendar pun dah buka kan?

    Reply
  • Fazlinil Irma 4 September 2012, 1:36 am

    Ada gayung.. boleh mandi jeruk tu..! hehe.

    Reply
  • Obat Tradisional Asam Urat 4 September 2012, 8:41 am

    waduh seru banget kayak mnya

    Reply

Leave a Comment

CommentLuv badge

about

Dikenali dengan panggilan Eyriqazz di alam maya, Seorang Pegawai Bank, Suami kepada Guru dan Bapa kepada 3 orang cahaya mata. More About Eyriqazz »