Jalan-Jalan Cari Makan : Restoran Mee Ketam, Shah Alam

Yieza, weekend lepas, sempatla terjahi Restoran Mee Ketam lagi. Kali ini bawa family, Adik perempuan, adik lelaki n bakal adik ipar. Wifey mengidam nak pekena mee ketam lagi, so terjahi la kali ini :
 

Mee Kari Ketam. Menggiurkan. Memang sedap dan puas hati
Alisya makan Honey Star je. Sampah buang dalam tu. Mee Ketam mama punya
Yummy,yummy..Meleleh air liur. Jemput makan
Slurp,slurppp…Sedappp
Alisya : Mee ketam alisya mana?? Takkan makan honey star je?
Tambah ketam nipah. Range harga RM6-11
Serius lebih sedap dari ketam biasa. Rasa lebih manis dan lembut
Tambah 3 ekor ketam extra. Ratah jangan tak ratah. Bukan main berselera Isteri meratah
Rasa cam berada di kampung je
Port kami. Yummy,yummy, puas hati
 
Total harga termasuk tambah 4 ekor ketam dan air adalah RM72. Lebih kurang Rm15 seorang makan . Puas hati, Sedap dan akan terjahi lagi nanti. 
Restoran Mee Ketam
No. 11, Kompleks Anjung 7, Jalan Zirkon B 7/B
Seksyen 7, Shah Alam,Selangor.
Hubungi :Encik Ubai: 019-2496054 / 0192346388 / 0175653556

Comments

  1. Eliss Mie says

    hubby mengidam nak makan mee rebus ketam di seksyen 13 semalam tapi x buka. nanti nak ajak dia makan kat sini :p

  2. Kampung Balimbang says

    Assalamualaikum..tengok je tau dah mesti sedap..kat kg kita ketam ambil waktu mlm & terus rebus..fresh lagi sedap..

    • says

      13k? 13k takde, kalau 13 ringgit ada..bolehke bro? Dah try ikan patin… saya ni tak berapa suka sangat yang selera masam2, tempoyak asam pedas etc…

  3. Ir says

    teringin gila nak makan mee ketam kat shah alam ni..dulu pernah makan sekali kat kedah..tapi smpai la ni tak jumpa jumpa dah…

  4. says

    Char Kuew Tiao King dan Laksa King memang terbaik dan sedap,cube sekali mesti nak lagi…Memang rugi kalau tak datang rasa…Lokasi di pekan Sungai Siput (U),PERAK

Trackbacks

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

CommentLuv badge

WP-SpamFree by Pole Position Marketing