≡ Menu
Yieza, weekend lepas, sempatla terjahi Restoran Mee Ketam lagi. Kali ini bawa family, Adik perempuan, adik lelaki n bakal adik ipar. Wifey mengidam nak pekena mee ketam lagi, so terjahi la kali ini :
 

Mee Kari Ketam. Menggiurkan. Memang sedap dan puas hati
Alisya makan Honey Star je. Sampah buang dalam tu. Mee Ketam mama punya
Yummy,yummy..Meleleh air liur. Jemput makan
Slurp,slurppp…Sedappp
Alisya : Mee ketam alisya mana?? Takkan makan honey star je?
Tambah ketam nipah. Range harga RM6-11
Serius lebih sedap dari ketam biasa. Rasa lebih manis dan lembut
Tambah 3 ekor ketam extra. Ratah jangan tak ratah. Bukan main berselera Isteri meratah
Rasa cam berada di kampung je
Port kami. Yummy,yummy, puas hati
 
Total harga termasuk tambah 4 ekor ketam dan air adalah RM72. Lebih kurang Rm15 seorang makan . Puas hati, Sedap dan akan terjahi lagi nanti. 
Restoran Mee Ketam
No. 11, Kompleks Anjung 7, Jalan Zirkon B 7/B
Seksyen 7, Shah Alam,Selangor.
Hubungi :Encik Ubai: 019-2496054 / 0192346388 / 0175653556



Eyriqazz merupakan seorang blogger yang telah mencapai pelbagai kejayaan dalam bidang penulisan blog ini, beliau gemar berkongsi mengenai rumah tangga dan juga gaya hidup

View all contributions by

  • Myvitrd 11 June 2012 at 3:41 am

    Memang terbaik… Dh lama tak terjh sini… Mcm nk gi je petang ni… He3

  • :: Mrs.Eady :: 11 June 2012 at 3:45 am

    smlm pegi diaorg baru buka kedai..sobsobsob..jadi tak sempat la nk tggu nk mkn..

  • Eliss Mie 11 June 2012 at 4:50 am

    hubby mengidam nak makan mee rebus ketam di seksyen 13 semalam tapi x buka. nanti nak ajak dia makan kat sini :p

  • Cik Asma BLuppy 11 June 2012 at 5:42 am

    sedapnyeeee!!!
    nakk jgakkk…

  • ecadwinkyasha 11 June 2012 at 5:55 am

    nampak sedap..terliur je tgk..dah la lama xmkn ketam..nasib je jauh…huhuhu

  • Kampung Balimbang 11 June 2012 at 6:01 am

    Assalamualaikum..tengok je tau dah mesti sedap..kat kg kita ketam ambil waktu mlm & terus rebus..fresh lagi sedap..

  • *∽ IZAN ∽* 11 June 2012 at 7:30 am

    asyik berangan nak pergi je tapi bila ntah nak sampai uhuhuhuhu

  • Zarul Umbrella 11 June 2012 at 10:51 am

    menarik ni..kena terjah ni

  • Kancilbiru 11 June 2012 at 3:20 am

    kitorang yang dok shah alam pun belum terjah lagi…macam mana ni? ekekee

  • Saya Disini 11 June 2012 at 3:41 am

    sedpnye.

  • Onitsuka_hana 11 June 2012 at 4:34 am

    makan utama kedai nie ketam ek.. hana xreti nak kupas ketam.

  • mrs kayrul 11 June 2012 at 5:38 am

    tolong..tolong..nak gak mee ketam tue…tiba-tiba jadi mengidam plak..saper nak jawab nie

  • hazman aka species1980 11 June 2012 at 5:40 am

    hURMMMM….Eden tak kesempatan lagi nak terjah ke sini…. p/s : Kem salam kat adik perempuan bro yea… hik3x

  • misz_eyza 11 June 2012 at 6:29 am

    aisehhh time tenghari camnie ramai plak hapdet kisah makanan huhu…

  • Boni JLL3 11 June 2012 at 8:15 am

    uiksh!!! lama gila tak makan ketam!!! wah! menariknya

  • skulluv 11 June 2012 at 10:55 am

    ok jugakla kedai ni..

  • SP (spudinpunya) 11 June 2012 at 12:24 pm

    Eh bro Eriqazz..sedap ni ..bila nak dtg Temerloh ? makan ikan patin yg terkenal dgn RM13,000 tu ..hehe ..tapi kalau makan banyak-2 memang boleh lah capai 13k ..

    • Eyriqazz 12 June 2012 at 3:03 am

      13k? 13k takde, kalau 13 ringgit ada..bolehke bro? Dah try ikan patin… saya ni tak berapa suka sangat yang selera masam2, tempoyak asam pedas etc…

  • KiD 12 June 2012 at 1:41 am

    nak makan dengan madammondoq kat sini.. hehehe

    • Eyriqazz 12 June 2012 at 3:02 am

      cisshh,sampai hati madam tak blanje eden sekali…

  • Juan 12 June 2012 at 2:37 am

    boleh ke bukak ketam pakai sudu

    • Eyriqazz 12 June 2012 at 3:02 am

      yang bahagian atas, dia dah kopekkan boleh belah dua..yang sepit dia tu,pandai2la gigit..hik3…

  • akubiomed 12 June 2012 at 4:10 pm

    Ketam yang bergoreng tak ada ker bro?

  • Ir 16 June 2012 at 4:17 am

    teringin gila nak makan mee ketam kat shah alam ni..dulu pernah makan sekali kat kedah..tapi smpai la ni tak jumpa jumpa dah…

  • Rosmansham Alias 8 July 2012 at 10:18 am

    Tertelan air liur baca pasal mee ketam ni. Insyaallah kena cuba kalau next time pergi seksyen 7 ..

  • wann sury 7 September 2012 at 7:05 am

    sedap nye…..

  • al khawarizmi 17 September 2012 at 9:23 am

    mlm2 bukak tak?

  • al khawarizmi 17 September 2012 at 9:24 am

    mlm2 bukak tak ?

  • HomeStay Shah Alam 27 September 2013 at 11:03 pm

    tak leceh ke makan ketam dengan sudu garfu? dengan kuah2 lagi.. :)
    HomeStay Shah Alam recently posted…Homestay ByKA, Penginapan Selesa di Shah Alam.My Profile

  • Kongsi pendapat anda

    CommentLuv badge

    WP-SpamFree by Pole Position Marketing

Leave a Comment

WP-SpamFree by Pole Position Marketing