≡ Menu

Alisya : Mama, Sya Sejuk..Alisya Nak Pakai Sarung Tangan..

Mama : Alisya Besar dah.Sya mana ada sarung tangan
Alisya : Azim Ada. Alisya nak pinjam je. Pinjam Azim punya
Mama : Issh, anak Mama ni…Semua Azim ada, semua dia nak juga…
Hasilnya :
Alisya Pinjam je Azim..Besok Kakak pulangkan ya?
P.s : Kemana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi ? Ni mesti ikut perangai Mamanya
-Kanak-kanak, sentiasa menghiburkan-



Eyriqazz merupakan seorang blogger yang telah mencapai pelbagai kejayaan dalam bidang penulisan blog ini, beliau gemar berkongsi mengenai rumah tangga dan juga gaya hidup

View all contributions by

  • KiD 8 June 2012 at 4:25 pm

    esok kakak pinjam pampers azim lak.. hahhaa hadooii

  • Muhammad Saiazuan Norhalik 8 June 2012 at 10:33 pm

    hehehe perangai elok takpe kan :D

  • Onitsuka_hana 8 June 2012 at 4:28 pm

    terkoyak nnt

  • akubiomed 8 June 2012 at 4:38 pm

    Sebenarnya dia mahukan tumpuan. Nasib baik tidak dikemam atau dicucuk mata adiknya. :-)

    • Eyriqazz 9 June 2012 at 4:11 am

      hik3…geram,geram… setuju dengan bro.kena pandaila ambil hatinya kan?

  • aizamia3 8 June 2012 at 9:58 pm

    dulu anak sedara sebelah en. suami tak boleh langsung tengok menda baru.. semua dia punya, tak dapat sah-sah nangis.. budak2 biasalah.. tiap anak lain kerenahnya..

    psstt: takde dorang sunyi je rasanya..

    • Eyriqazz 9 June 2012 at 4:58 am

      betul-betul….anak2 memeriahkan keluarga

  • Nora_Aniza 8 June 2012 at 11:09 pm

    hehe :P

  • Myvitrd 9 June 2012 at 7:27 am

    selamat dia tak pinjam sarung kaki papa dia.. he3

  • azman 9 June 2012 at 2:50 am

    nasib baik dia tak mintak bukan2 he3.. – konon nak sama macam adik nyer he3..

  • Nurul Akmal 9 June 2012 at 3:25 am

    Hehehe.. dia dah start.. Mesti lah sebagai kakak mesti jeles kalau adik dia ad ape2.. ;)

  • SP (spudinpunya) 9 June 2012 at 3:37 am

    haha..macam-macam la gelagat si comel..hehe

  • fiezaradzi 29 June 2012 at 6:42 am

    anak2.. macam tu la dia.. yg mana kakak nak, itu adik nak juga.. yg mana adik nak, itu juga kakak nak.. kongsi adik beradik, tak pe..

  • Hafizul 24 August 2012 at 5:18 pm

    Hehe..cemburu le tu kan..nasib baju adik dia tak mintak pakai..kalau tak tak tau la..hehe

  • Kongsi pendapat anda

    CommentLuv badge

    WP-SpamFree by Pole Position Marketing

Leave a Comment

WP-SpamFree by Pole Position Marketing