Dinner Orang Bujang

by eyriqazz on 8 May 2012

in food

Nasi Lauk Ayam di Restoran Hayaki pembuka selera
RM4.90 kena dengan citarasa
Citarasa Orang Bujang Sementara
2 Minggu lagi kembali ke status asalnya…..
  • JMR 7 May 2012 at 6:13 pm

    ruilexx bro..sabar2..tak lama lg tu..hehhe

  • ummiarissa 7 May 2012 at 11:47 pm

    2 minggu bersamaan berapa hari ek..ada tak 100 hari..he he he…lama juga tu kan…memang penantian itu satu penyeksaan..

  • Derok 7 May 2012 at 11:53 pm

    murahnye..

  • Belajar blog 7 May 2012 at 11:59 pm

    Cerita bab “dinner” siap berpantun lagi.

    P/s: Nasib aku tak terer berpantun, kalau tidak. Memang aku sambung nyer. Hehehe

  • CIK MAY 8 May 2012 at 12:01 am

    mane pasangan org bujang ni? hehe.

    *lame x online..tu yg ketinggalan.. ;p

  • Chekgu Azrine 8 May 2012 at 12:51 am

    Pity u..hehe

  • Mooniqueen 8 May 2012 at 12:53 am

    Alololo….kesiany Nya..takpelah kejap je tu..lepas balik pantang makan puas2ye…hehe…

  • Rozuan Ismail 8 May 2012 at 1:07 am

    murah,tapi byk jugak lauk dia

  • Myra Jay 8 May 2012 at 1:17 am

    2 minggu tu kejap je, heheee bersabarlah :)

  • Myvitrd 8 May 2012 at 1:24 am

    Kari ayam kegemaran aku tu.. :-)

  • careno 8 May 2012 at 2:16 am

    wpun menu bujang tp terliur gak nengoknya… nak lagi bujang makan maggie rebus air panas laa… wakaka…

  • Eliss Mie 8 May 2012 at 2:18 am

    murah jugak yer :) ayam 2 ketul erk. lepas ni boleh la mkn air tangan isteri :)

  • Zarul 8 May 2012 at 2:36 am

    eh sedap gak nampak tu hehheh

  • hazman aka species1980 8 May 2012 at 2:54 am

    bro…kedai nei kat platinum walk yekk…google info ,rupa2xnya bro pernah terjah ngan wifey yea…nasik kerabu pun ade tu…menarikkkk

  • Nurul Akmal 8 May 2012 at 3:06 am

    Walaupun simple.. tapi nampak sedapp..

  • lov_note 8 May 2012 at 5:25 am

    uishh nama je laok org bujan smntara.. tp sodap upanya tu..

    sesuai plk ngn regenyer tu kalo ada tolo dadar pn sodap..hik..

  • Mama Zharfan 8 May 2012 at 5:39 am

    yg penting kenyang heheh

  • [z@ck] 8 May 2012 at 6:09 am

    4.90? murahnya!

  • KiD 8 May 2012 at 11:26 am

    nak hayaki satu!!!

  • aReLaN 8 May 2012 at 4:04 pm

    sabar jela.bagi orang bujang cam saya,lauk camtu pon memang dah sedap giler.janji perut terisi.hehehe

  • akubiomed 9 May 2012 at 8:20 am

    Nama sahaja menu orang bujang tapi lihat lauknya menyelerakan. :-)

  • Saya Disini 18 May 2012 at 8:41 am

    sedp

  • Kongsi pendapat anda

    CommentLuv badge

Previous post:

Next post: