≡ Menu
P/s : Sayangkan Isteri Tinggal-Tinggalkan. Sayangkan Suami, ………………..
Sayangkan Eyriqazz.Com, Undi-Undikan

Eyriqazz merupakan seorang blogger yang telah mencapai pelbagai kejayaan dalam bidang penulisan blog ini, beliau gemar berkongsi mengenai rumah tangga dan juga gaya hidup

View all contributions by

  • KiD 26 April 2012, 11:56 am

    abam… meh la saya temankan…

    Reply
    • dzuandiey 27 April 2012, 1:04 am

      tak aci..nak teman abam juga..muahahaha.. :-D

      Reply
  • lov_note 26 April 2012, 12:15 pm

    sian…anggapla ini cobaaann ~..~

    nk dpt sesuatu yg indah kne korbankn somethin rite..tp hasilnya nti akn lebeyh membahagiakan..
    -sjk bile la plk lov jd pakar runding ni?-

    lov vote 4u234~~

    Reply
  • Papa Mifz 26 April 2012, 12:18 pm

    makanan utk sorang ke tu bro…mcm banyak jer..hehe

    Reply
  • fazreen 26 April 2012, 12:29 pm

    kesian menengoknya bang. haha.

    Reply
  • Sharinginfoz 26 April 2012, 12:50 pm

    apa kata kita pi terjah burger kaw kaw bro nanti

    Reply
  • Huda 26 April 2012, 1:14 pm

    alalala, siannya…tak balik kelantan lagi ke?

    Reply
  • Myvitrd 26 April 2012, 2:56 pm

    Lain kali nak makan roger kawan2 leh temankan.. hehehe

    Reply
  • Myvitrd 26 April 2012, 2:57 pm

    kesian.. makan pun sorang2.. lain kali ajak kawan2 ye bro.. :-)

    Reply
  • akubiomed 26 April 2012, 3:08 pm

    Kalau sudah makan seorang surat khabar lama pun sedap dibaca. :-)

    Reply
  • cimon 26 April 2012, 3:20 pm

    mkn ngan sape tu…hik3

    Reply
  • dzuandiey 27 April 2012, 1:04 am

    sayangkan suami, err…cari teman baru?.. ;-)

    Reply
  • Nurul Akmal 27 April 2012, 2:37 am

    alooo sianyer.. hihihi

    Reply
  • hazman aka species1980 27 April 2012, 2:55 am

    Takpe2 bro… minggu depan kita makan ANA IKAN BAKAR yea…

    Reply
  • Sharidawati Shahrudin 27 April 2012, 4:37 am

    alahaiiii ..kesian …senang2 kita ngeteh sama2 ngan abg hatta ….

    Reply
  • AlyzaFisol 27 April 2012, 8:47 am

    alahai siannye makan sorg2…

    Reply

Leave a Comment

CommentLuv badge

about

Dikenali dengan panggilan Eyriqazz di alam maya, Seorang Pegawai Bank, Suami kepada Guru dan Bapa kepada 3 orang cahaya mata. More About Eyriqazz »