≡ Menu
Alisya : Papa, Papa ada pusat…Macam kungfu Panda…
Eyriqazz : (Speechless…) Nak kena aktif bersukan kembali ni…
P/s : Anak-anak, tidak pandai berbohong….Hik3…



Eyriqazz merupakan seorang blogger yang telah mencapai pelbagai kejayaan dalam bidang penulisan blog ini, beliau gemar berkongsi mengenai rumah tangga dan juga gaya hidup

View all contributions by

  • hanani 6 March 2012 at 8:22 am

    hehehe mesti cute jek alisya cakap masa tu :)

  • ecadwinkyasha 6 March 2012 at 8:22 am

    papa kungfu panda :D

  • Myvitrd 6 March 2012 at 9:01 am

    hahaha.. selamat anak aku tak pandai cakap kalau tak confirm dia cakap aku pun dah takda pusat

  • Rozuan Ismail 6 March 2012 at 9:34 am

    ops,alamak.jgn jadi kungfu panda.hehe.tapi dia cumel

  • norinaomar 6 March 2012 at 12:55 pm

    Budak2 punya tafsiran memang luarbiasa kan bro Eyriqazz?
    Macam anak sedara saya bagitahu kat saya haritu..”CikNoi, Mia tumpah”, Mia tu sepupu dia.
    Rupanya maksud tumpah tu ialah air liur meleleh.hihihi

  • 私の名前はMrs Lanun Daratです。 6 March 2012 at 2:05 pm

    sebab tu la saya suka baca blog eyriqazz..sume jenis rasa ada..setiap hari ada je topik..tapi yg ni mmg buat sy gelak sakan.hehehehe

  • KiD 6 March 2012 at 3:40 pm

    skali kungfu panda laaaa

  • Abu Luqman 6 March 2012 at 8:29 am

    salam ziarah petang

  • Huda 6 March 2012 at 8:50 am

    hahaha..mesti comel je alisya cakap tu kan..

  • RinnAzrinah 6 March 2012 at 9:33 am

    erk??!!… pusat?… apakah?

  • Udinz.com 6 March 2012 at 11:11 am

    blogging sambil jogging..
    okeh

  • vidalsisah 6 March 2012 at 12:56 pm

    Due-due pepel tuu…comel. suke3.

  • Cik Nurul 7 March 2012 at 2:52 am

    Ala Kunfu Panda comel ape.. hihihi

  • akubiomed 7 March 2012 at 4:37 pm

    Anak cakap dari hati. Harap ia memberi motivasi nanti boleh buat bentuk badan macam Shah Rukh Khan berketak-ketak. :-)

  • Sha 8 March 2012 at 4:44 am

    i like kungfu panda !!! hahahah. fav kartun !!

  • Kongsi pendapat anda

    CommentLuv badge

    WP-SpamFree by Pole Position Marketing

Leave a Comment

WP-SpamFree by Pole Position Marketing