≡ Menu
Alisya : Papa, Papa ada pusat…Macam kungfu Panda…
Eyriqazz : (Speechless…) Nak kena aktif bersukan kembali ni…
P/s : Anak-anak, tidak pandai berbohong….Hik3…



style="display:inline-block;width:728px;height:90px"
data-ad-client="ca-pub-6619684076142128"
data-ad-slot="9856135083">



Eyriqazz merupakan seorang blogger yang telah mencapai pelbagai kejayaan dalam bidang penulisan blog ini, beliau gemar berkongsi mengenai rumah tangga dan juga gaya hidup

View all contributions by

  • hanani 6 March 2012, 8:22 am

    hehehe mesti cute jek alisya cakap masa tu :)

    Reply
  • ecadwinkyasha 6 March 2012, 8:22 am

    papa kungfu panda :D

    Reply
  • Myvitrd 6 March 2012, 9:01 am

    hahaha.. selamat anak aku tak pandai cakap kalau tak confirm dia cakap aku pun dah takda pusat

    Reply
  • Rozuan Ismail 6 March 2012, 9:34 am

    ops,alamak.jgn jadi kungfu panda.hehe.tapi dia cumel

    Reply
  • norinaomar 6 March 2012, 12:55 pm

    Budak2 punya tafsiran memang luarbiasa kan bro Eyriqazz?
    Macam anak sedara saya bagitahu kat saya haritu..”CikNoi, Mia tumpah”, Mia tu sepupu dia.
    Rupanya maksud tumpah tu ialah air liur meleleh.hihihi

    Reply
  • 私の名前はMrs Lanun Daratです。 6 March 2012, 2:05 pm

    sebab tu la saya suka baca blog eyriqazz..sume jenis rasa ada..setiap hari ada je topik..tapi yg ni mmg buat sy gelak sakan.hehehehe

    Reply
  • KiD 6 March 2012, 3:40 pm

    skali kungfu panda laaaa

    Reply
  • Abu Luqman 6 March 2012, 8:29 am

    salam ziarah petang

    Reply
  • Huda 6 March 2012, 8:50 am

    hahaha..mesti comel je alisya cakap tu kan..

    Reply
  • RinnAzrinah 6 March 2012, 9:33 am

    erk??!!… pusat?… apakah?

    Reply
  • Udinz.com 6 March 2012, 11:11 am

    blogging sambil jogging..
    okeh

    Reply
  • vidalsisah 6 March 2012, 12:56 pm

    Due-due pepel tuu…comel. suke3.

    Reply
  • Cik Nurul 7 March 2012, 2:52 am

    Ala Kunfu Panda comel ape.. hihihi

    Reply
  • akubiomed 7 March 2012, 4:37 pm

    Anak cakap dari hati. Harap ia memberi motivasi nanti boleh buat bentuk badan macam Shah Rukh Khan berketak-ketak. :-)

    Reply
  • Sha 8 March 2012, 4:44 am

    i like kungfu panda !!! hahahah. fav kartun !!

    Reply

Leave a Comment

CommentLuv badge