Eyriqazz vs Kungfu Panda

by eyriqazz on 6 March 2012

in Alisya, family

Alisya : Papa, Papa ada pusat…Macam kungfu Panda…
Eyriqazz : (Speechless…) Nak kena aktif bersukan kembali ni…
P/s : Anak-anak, tidak pandai berbohong….Hik3…
  • hanani 6 March 2012 at 8:22 am

    hehehe mesti cute jek alisya cakap masa tu :)

  • ecadwinkyasha 6 March 2012 at 8:22 am

    papa kungfu panda :D

  • Abu Luqman 6 March 2012 at 8:29 am

    salam ziarah petang

  • Huda 6 March 2012 at 8:50 am

    hahaha..mesti comel je alisya cakap tu kan..

  • Myvitrd 6 March 2012 at 9:01 am

    hahaha.. selamat anak aku tak pandai cakap kalau tak confirm dia cakap aku pun dah takda pusat

  • RinnAzrinah 6 March 2012 at 9:33 am

    erk??!!… pusat?… apakah?

  • Rozuan Ismail 6 March 2012 at 9:34 am

    ops,alamak.jgn jadi kungfu panda.hehe.tapi dia cumel

  • Udinz.com 6 March 2012 at 11:11 am

    blogging sambil jogging..
    okeh

  • norinaomar 6 March 2012 at 12:55 pm

    Budak2 punya tafsiran memang luarbiasa kan bro Eyriqazz?
    Macam anak sedara saya bagitahu kat saya haritu..”CikNoi, Mia tumpah”, Mia tu sepupu dia.
    Rupanya maksud tumpah tu ialah air liur meleleh.hihihi

  • vidalsisah 6 March 2012 at 12:56 pm

    Due-due pepel tuu…comel. suke3.

  • 私の名前はMrs Lanun Daratです。 6 March 2012 at 2:05 pm

    sebab tu la saya suka baca blog eyriqazz..sume jenis rasa ada..setiap hari ada je topik..tapi yg ni mmg buat sy gelak sakan.hehehehe

  • KiD 6 March 2012 at 3:40 pm

    skali kungfu panda laaaa

  • Cik Nurul 7 March 2012 at 2:52 am

    Ala Kunfu Panda comel ape.. hihihi

  • akubiomed 7 March 2012 at 4:37 pm

    Anak cakap dari hati. Harap ia memberi motivasi nanti boleh buat bentuk badan macam Shah Rukh Khan berketak-ketak. :-)

  • Sha 8 March 2012 at 4:44 am

    i like kungfu panda !!! hahahah. fav kartun !!

  • Kongsi pendapat anda

    CommentLuv badge

Previous post:

Next post: