Duit Raya bernilai RM10,000+

by eyriqazz on 15 August 2011

Duit Raya bernilai RM10,000+

Biar betik ? Boleh percayake banyak tu? Hik3, tuh duit raya yang ditukar tahun lepas. Ini duit raya untuk tahun ini :


Haa, RM10K+ tu duit raya ditukar tahun ni

Berderet-deret punya list Cikgu-Cikgu Sekolah wifey yang tumpang tukar duit raya sekali.Ada dua mukasurat.

Hik3, duit raya eyriqazz tukar tak sampai RM1K pun. Yang banyak jadi 10K plus tu yang ditukar oleh rakan-rakan@Cikgu sekolah Isteri. Umm, jenuh laa nak mengasingkan bahagiannya nanti bila dah terima duit tu nanti.

Duit Raya oh Duit Raya, kenapalah tahun ni eyriqazz tak dapat pendahuluan/bonus duit raya macam kakitangan kerajaan?
  • echa takashimaya 15 August 2011 at 1:40 pm

    ingat kan Enryqazz tuka duit raye 10k td.haha.baru nk mintak duit raye kat Enryqazz.hehe

  • farhana 15 August 2011 at 1:53 pm

    Terkejut gak tadi masa baca perenggan mula2…
    Rupa2nya after campur cikgu2..hehe

  • Myvitrd 15 August 2011 at 2:00 pm

    Nanti nuffnang bagi duit pendahuluan dengan bonus bro.. hehehe

  • Kancilbiru 15 August 2011 at 2:05 pm

    ala rugi tak mintak ko tukarkan sekali. bank kat sini lemau laa, tah bila nak bagi tukar tah…huhuhu

  • Cik Asma BLuppy 15 August 2011 at 2:08 pm

    wow… bnyak tu..o.O

  • cikgu isza 15 August 2011 at 2:22 pm

    bonus dah dapat.. boleh simpan peruntukan..
    :)

  • Hans 15 August 2011 at 3:13 pm

    ingatkan memang betul2 peruntuk 10K
    kalau betul memang dasyat
    hehehe

  • Ummi Hanie @ AnNisa Fadzil 15 August 2011 at 3:31 pm

    eyriqazz jgn lupe bg duit raya kat kami juge … wee ~ ;)

  • amie 15 August 2011 at 3:49 pm

    ingat tuka 1ok..
    baru nak pggel abg..
    tak jd ah. hahahaha
    guraugurau. ;p

  • Myra Jay 16 August 2011 at 12:36 am

    Samala kita bro tak dapat duit raya lagi.. :(

    Dah leh tukaq duit raya ye??
    Hmmm nak terjah bank la camni :)

  • hazman aka species1980 16 August 2011 at 2:26 am

    hurmm….saya singgah blog nei nak duit raya dari bro…. ;-p

  • AdD 16 August 2011 at 6:39 am

    huhuuhuhu… tolong tukarkan sy punya skali boleh?

  • Pojiepooh Abdullah 16 August 2011 at 1:05 pm

    kalau la betul bro tukar duit raya sampai 10k, memang saya nak datang umah beraya dan takkan balik selagi tak dapat duit raya hahaa

  • Kongsi pendapat anda

    CommentLuv badge

Previous post:

Next post: