≡ Menu


Duit Raya bernilai RM10,000+

Biar betik ? Boleh percayake banyak tu? Hik3, tuh duit raya yang ditukar tahun lepas. Ini duit raya untuk tahun ini :


Haa, RM10K+ tu duit raya ditukar tahun ni

Berderet-deret punya list Cikgu-Cikgu Sekolah wifey yang tumpang tukar duit raya sekali.Ada dua mukasurat.

Hik3, duit raya eyriqazz tukar tak sampai RM1K pun. Yang banyak jadi 10K plus tu yang ditukar oleh rakan-rakan@Cikgu sekolah Isteri. Umm, jenuh laa nak mengasingkan bahagiannya nanti bila dah terima duit tu nanti.

Duit Raya oh Duit Raya, kenapalah tahun ni eyriqazz tak dapat pendahuluan/bonus duit raya macam kakitangan kerajaan?

Eyriqazz merupakan seorang blogger yang telah mencapai pelbagai kejayaan dalam bidang penulisan blog ini, beliau gemar berkongsi mengenai rumah tangga dan juga gaya hidup

View all contributions by

  • echa takashimaya 15 August 2011, 1:40 pm

    ingat kan Enryqazz tuka duit raye 10k td.haha.baru nk mintak duit raye kat Enryqazz.hehe

    Reply
  • farhana 15 August 2011, 1:53 pm

    Terkejut gak tadi masa baca perenggan mula2…
    Rupa2nya after campur cikgu2..hehe

    Reply
  • Myvitrd 15 August 2011, 2:00 pm

    Nanti nuffnang bagi duit pendahuluan dengan bonus bro.. hehehe

    Reply
  • Kancilbiru 15 August 2011, 2:05 pm

    ala rugi tak mintak ko tukarkan sekali. bank kat sini lemau laa, tah bila nak bagi tukar tah…huhuhu

    Reply
  • Cik Asma BLuppy 15 August 2011, 2:08 pm

    wow… bnyak tu..o.O

    Reply
  • cikgu isza 15 August 2011, 2:22 pm

    bonus dah dapat.. boleh simpan peruntukan..
    :)

    Reply
  • Hans 15 August 2011, 3:13 pm

    ingatkan memang betul2 peruntuk 10K
    kalau betul memang dasyat
    hehehe

    Reply
  • Ummi Hanie @ AnNisa Fadzil 15 August 2011, 3:31 pm

    eyriqazz jgn lupe bg duit raya kat kami juge … wee ~ ;)

    Reply
  • amie 15 August 2011, 3:49 pm

    ingat tuka 1ok..
    baru nak pggel abg..
    tak jd ah. hahahaha
    guraugurau. ;p

    Reply
  • Myra Jay 16 August 2011, 12:36 am

    Samala kita bro tak dapat duit raya lagi.. :(

    Dah leh tukaq duit raya ye??
    Hmmm nak terjah bank la camni :)

    Reply
  • hazman aka species1980 16 August 2011, 2:26 am

    hurmm….saya singgah blog nei nak duit raya dari bro…. ;-p

    Reply
  • AdD 16 August 2011, 6:39 am

    huhuuhuhu… tolong tukarkan sy punya skali boleh?

    Reply
  • Pojiepooh Abdullah 16 August 2011, 1:05 pm

    kalau la betul bro tukar duit raya sampai 10k, memang saya nak datang umah beraya dan takkan balik selagi tak dapat duit raya hahaa

    Reply

Leave a Comment

CommentLuv badge

about

Dikenali dengan panggilan Eyriqazz di alam maya, Seorang Pegawai Bank, Suami kepada Guru dan Bapa kepada 3 orang cahaya mata. More About Eyriqazz »