Aduan Salah Laku Blogger


Masih Ingatkah Blogger Ini yang dulu pernah terkena makan kulit kerbau?

Dear SKMM : Entry ini akan turut di cc kan kepada SKMM kerana entrynya yang berbau fitnah dan mengumpat saya. Meh tengok apa dia ngumpat di entry INI

eyriqazz: woi, apa ni matjoe main main pulak. ko macam tak kenal aku kaki report, tesco pun aku report, ini kan pulak blogger macam ngko. tunggu jer laa entry aduan salah laku blogger di blog aku“.

Hak3, gelak-gelak guling eyriqazz memalam ni bila baca entry Mat Joe tu. U really make my day laa bro..Apa kata besok lepak2 tempat biasa, Abang Je Jai blanje? Diakan tengah masyukkk skangni…

P/s : Berblogging la dengan penuh berhemah,suggestion : cubalah khatamkan Undang-Undang Penulis. Better safe than sorry…

Siapla ko bro,nanti SKMM datang rumah bro minta “Tips Membeli Rumah“.

Eyriqazz merupakan seorang blogger yang telah mencapai pelbagai kejayaan dalam bidang penulisan blog ini, beliau gemar berkongsi mengenai rumah tangga dan juga gaya hidup

9 thoughts on “Aduan Salah Laku Blogger

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.