Aksi Pemandu Bas Sekolah

by eyriqazz on 3 May 2011

in Alisya, family

Aksi Pemandu Bas Sekolah, jom terjah :
Papa, Naik La Papa..Dah nak Jalan ni..
Masuk Gear, Jalan…Vroom,Vroom
Eh.eh, ada polis kat depan, kena perlahankan sikit ni…
Inilah aksi anakku, bukan main seronok lagi kalau dapat main dan naik benda-benda camni. Kadang-kadang sampai nangis taknak pulang. Umm, ala, kita kecik-kecik dulu pun, camtu juga kan?
P/s : Tahniah Buat Redmummy yang kini tengah mengandung anak ketiga. Tahniah kak red, semakin meriahla nanti ya? Sirman Jr or Redmummy Jr ya?
  • mcm ni lah 3 May 2011 at 8:27 am

    pon pon pon lori balak lalu,. comel nye adik ni,.

  • Miza Yusof 3 May 2011 at 8:33 am

    Pandai Alisya pose. comel :)
    Bila ingat balik masa kecik-kecik pun macam ni jugak. Dapat main sampai tak nak balik rumah. hihi :)

  • makdara TERdiva 3 May 2011 at 9:01 am

    nanti bila taman permainan yg ala2 dunia org dewasa tu siap, bolehla bawak anak2 pg sana :)

  • A y e s h a Ramlee 3 May 2011 at 9:02 am

    tahniah bang, blog terpilih utk nuffnang kan…. tkejut ayesha tgk angka nuffnang… cer cite, mcm ne nk sampai seribu mcm 2…

  • Izan Ishak 3 May 2011 at 9:54 am

    pin pin….kereta kancil nak lalu ni alisya. jaga2~

  • Sharinginfoz 3 May 2011 at 11:09 am

    jangan pandu laju2 ya

  • miss nina 3 May 2011 at 12:43 pm

    alisya nak bawa unclen mummy pergi sekolah eh?hehehe..comel je dia

  • transformed housewife 3 May 2011 at 1:05 pm

    pemandu ni ada lesen tak ni? hehe

  • KiD 3 May 2011 at 1:24 pm

    papa iman taknak bawak bas skali..? hehehee
    Kambing Golek Sungai Besar

  • Myvitrd 3 May 2011 at 2:55 pm

    dah ambil lesen ke ni.. hehehe.. comellah anak kau ni eyriqazz..

  • Ummi Hanie 3 May 2011 at 3:02 pm

    memule igt bas real tadi,rupe2nye bas masuk duit syiling tu … :p

    comei anakmu jadi drebar bas,bro GTo ;)

  • zool 3 May 2011 at 3:47 pm

    ada bakat tu..leh jadi driver dah besar nanti

  • e.l.i.s.s.m.i.e 4 May 2011 at 1:18 am

    masa kecik dulu tadak naik menda macam ni :P my nuha pun sama lah, kalo naik tak nak balik sampai meraung2..huhuhu

  • nora danish 23 February 2012 at 5:21 am

    hahah,,comel,,,belajar memandu dari sekarang yer dik

  • Kongsi pendapat anda

    CommentLuv badge

Previous post:

Next post: