Aksi Pemandu Bas Sekolah

Aksi Pemandu Bas Sekolah, jom terjah :
Papa, Naik La Papa..Dah nak Jalan ni..
Masuk Gear, Jalan…Vroom,Vroom
Eh.eh, ada polis kat depan, kena perlahankan sikit ni…
Inilah aksi anakku, bukan main seronok lagi kalau dapat main dan naik benda-benda camni. Kadang-kadang sampai nangis taknak pulang. Umm, ala, kita kecik-kecik dulu pun, camtu juga kan?
P/s : Tahniah Buat Redmummy yang kini tengah mengandung anak ketiga. Tahniah kak red, semakin meriahla nanti ya? Sirman Jr or Redmummy Jr ya?

Comments

  1. makdara TERdiva says

    nanti bila taman permainan yg ala2 dunia org dewasa tu siap, bolehla bawak anak2 pg sana :)

  2. A y e s h a Ramlee says

    tahniah bang, blog terpilih utk nuffnang kan…. tkejut ayesha tgk angka nuffnang… cer cite, mcm ne nk sampai seribu mcm 2…

  3. e.l.i.s.s.m.i.e says

    masa kecik dulu tadak naik menda macam ni 😛 my nuha pun sama lah, kalo naik tak nak balik sampai meraung2..huhuhu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

WP-SpamFree by Pole Position Marketing