Restoran Nasi Ulam Cikgu, Kota Bharu Kelantan

Balik kampung di Kelantan, sempat terjah Restoran Nasi Ulam Cikgu, Kota Bharu. Namun, sampai agak lewat, pukul 130 petang, jadi dah banyak lauk yang habis :
 
Restoran Nasi Ulam Cikgu Kota Bharu Kelantan008 
Lauk kami order, 3 dewasa, 2 kanak-kanak, 1 bayi (alisya)
Restoran Nasi Ulam Cikgu Kota Bharu Kelantan007
Anak buahku tak sabar mahukan Air Bandung Selasih
Restoran Nasi Ulam Cikgu Kota Bharu Kelantan003
Ulam-ulaman satu kemestian
Restoran Nasi Ulam Cikgu Kota Bharu Kelantan005
Ikan Patin dan Ikan Keli antara menu regular di sini. Sedap…
Restoran Nasi Ulam Cikgu Kota Bharu Kelantan002
Berduyun-duyun pelanggan yang datang
Restoran Nasi Ulam Cikgu Kota Bharu Kelantan001
Memang ramai dan penuh selalu. Ni datang time bukan cuti sekolah di Kelantan
Restoran Nasi Ulam Cikgu Kota Bharu Kelantan009
Suasananya pun santai
Restoran Nasi Ulam Cikgu Kota Bharu Kelantan011
Jom menjamu selera
 
Restoran Nasi Ulam Cikgu Kota Bharu Kelantan010
Anugerah Kedai Pilihan Pengguna 2006/2009

Memang puas hati, sedap, harga pun berpatutan. Cuba teka berapa semua?RM40? RM30? Nah, RM24 sahaja. Kalau nak singgah di sini, disyorkan datang dalam pukul 12-1petang. Memang selalu penuh orang. Puas hati dan sebelum pulang ke KL nanti, InsyaAllah, akan saya singgahi lagi .
 
P/s : Sudah di Terengganu, petang ni mahu terjah Ikan Celup Tepung Pantai Batu Buruk lagi…



Comments

  1. anyss says

    Salam,
    Fuhhhhhhh! lama dah tak makan situ…entah kenapa ayaQ liurku meleleh sampai lantai ni?

    Ohhhhh daku menderita dengan semua gambar2 tu….

  2. arep_lockermonth says

    yeayy! cini memang besh! tapi arep x makan ulam pon!hehe :P pernah datang cini buat assignment! terbaik ahh!

  3. Syima Emi says

    pernah mkn kat sini..byk kali gakk.. mmg tempat feberet ni.. kalo pergi hari bekerja time lunch mmg penuh.. ramai gila org…

    restoran ni sebenarnya jadi tarikan pelancong gak ke kelantan.. tempat pon strategik dekat dgn muzium.. so, sape2 g kelate, jgn lupa singgah…hehehe.. saya tlg promote..hihi

Trackbacks

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge

WP-SpamFree by Pole Position Marketing