≡ Menu

Whoever said frogs don’t have emotions-just don’t understand.


Sebelum berkeluarga

Jalan-jalan berpimpin tangan pegang bahu tak mahu lepas

Sesudah anak tiga
Dah mula rasa nak pimpin tangan isteri pun dah naik malas
Suami sebatu didepan isteri di belakang
P/s : Suami2 dan Isteri2, setuju tak dengan lirik lagu “Sebelum dan Selepas” nyanyian Senario ni? Hik3…



style="display:inline-block;width:728px;height:90px"
data-ad-client="ca-pub-6619684076142128"
data-ad-slot="9856135083">



Eyriqazz merupakan seorang blogger yang telah mencapai pelbagai kejayaan dalam bidang penulisan blog ini, beliau gemar berkongsi mengenai rumah tangga dan juga gaya hidup

View all contributions by

  • suffer8zine 17 February 2011, 3:32 pm

    tu kalau 1 bini, kalau ,3, 4 nk pgg mcm mana, tgn ada 2 je :P

    Terkini : 700 Ribu Kondom Hilang

    Reply
  • kulanz 17 February 2011, 3:10 pm

    Kalau dah anak tiga mmg tak boleh pimpin tangan isteri lagi.. sebab kena dukung anak sebelah kiri, kanan dan belakang.. hahaha

    Reply
  • Eyriqazz 17 February 2011, 3:12 pm

    @kulanz:haha,good one bro…bapa mithali ni..

    Reply
  • Miza Yusof 17 February 2011, 3:54 pm

    HAHAHA. kelakarlah. Belum berkahwin so tak taulah nak beri pandangan yang macam mana :)

    Jangan begitu tapi hakikatnya selepas anak 3 memang begitu :)

    Reply

Leave a Comment

CommentLuv badge

about

Dikenali dengan panggilan Eyriqazz di alam maya, Seorang Pegawai Bank, Suami kepada Guru dan Bapa kepada 3 orang cahaya mata. More About Eyriqazz »