≡ Menu

Whoever said frogs don’t have emotions-just don’t understand.


Sebelum berkeluarga

Jalan-jalan berpimpin tangan pegang bahu tak mahu lepas

Sesudah anak tiga
Dah mula rasa nak pimpin tangan isteri pun dah naik malas
Suami sebatu didepan isteri di belakang
P/s : Suami2 dan Isteri2, setuju tak dengan lirik lagu “Sebelum dan Selepas” nyanyian Senario ni? Hik3…

Eyriqazz merupakan seorang blogger yang telah mencapai pelbagai kejayaan dalam bidang penulisan blog ini, beliau gemar berkongsi mengenai rumah tangga dan juga gaya hidup

View all contributions by

  • kulanz 17 February 2011, 3:10 pm

    Kalau dah anak tiga mmg tak boleh pimpin tangan isteri lagi.. sebab kena dukung anak sebelah kiri, kanan dan belakang.. hahaha

    Reply
  • Eyriqazz 17 February 2011, 3:12 pm

    @kulanz:haha,good one bro…bapa mithali ni..

    Reply
  • suffer8zine 17 February 2011, 3:32 pm

    tu kalau 1 bini, kalau ,3, 4 nk pgg mcm mana, tgn ada 2 je :P

    Terkini : 700 Ribu Kondom Hilang

    Reply
  • Miza Yusof 17 February 2011, 3:54 pm

    HAHAHA. kelakarlah. Belum berkahwin so tak taulah nak beri pandangan yang macam mana :)

    Jangan begitu tapi hakikatnya selepas anak 3 memang begitu :)

    Reply

Leave a Comment

CommentLuv badge

about

Dikenali dengan panggilan Eyriqazz di alam maya, Seorang Pegawai Bank, Suami kepada Guru dan Bapa kepada 3 orang cahaya mata. More About Eyriqazz »