Aksi Malam Jumaat

by eyriqazz on 17 February 2011

Whoever said frogs don’t have emotions-just don’t understand.


Sebelum berkeluarga

Jalan-jalan berpimpin tangan pegang bahu tak mahu lepas

Sesudah anak tiga
Dah mula rasa nak pimpin tangan isteri pun dah naik malas
Suami sebatu didepan isteri di belakang
P/s : Suami2 dan Isteri2, setuju tak dengan lirik lagu “Sebelum dan Selepas” nyanyian Senario ni? Hik3…

  • kulanz 17 February 2011 at 3:10 pm

    Kalau dah anak tiga mmg tak boleh pimpin tangan isteri lagi.. sebab kena dukung anak sebelah kiri, kanan dan belakang.. hahaha

  • Eyriqazz 17 February 2011 at 3:12 pm

    @kulanz:haha,good one bro…bapa mithali ni..

  • suffer8zine 17 February 2011 at 3:32 pm

    tu kalau 1 bini, kalau ,3, 4 nk pgg mcm mana, tgn ada 2 je :P

    Terkini : 700 Ribu Kondom Hilang

  • Miza Yusof 17 February 2011 at 3:54 pm

    HAHAHA. kelakarlah. Belum berkahwin so tak taulah nak beri pandangan yang macam mana :)

    Jangan begitu tapi hakikatnya selepas anak 3 memang begitu :)

  • Kongsi pendapat anda

    CommentLuv badge

Previous post:

Next post: