≡ Menu

Whoever said frogs don’t have emotions-just don’t understand.


Sebelum berkeluarga

Jalan-jalan berpimpin tangan pegang bahu tak mahu lepas

Sesudah anak tiga
Dah mula rasa nak pimpin tangan isteri pun dah naik malas
Suami sebatu didepan isteri di belakang
P/s : Suami2 dan Isteri2, setuju tak dengan lirik lagu “Sebelum dan Selepas” nyanyian Senario ni? Hik3…



Eyriqazz merupakan seorang blogger yang telah mencapai pelbagai kejayaan dalam bidang penulisan blog ini, beliau gemar berkongsi mengenai rumah tangga dan juga gaya hidup

View all contributions by

  • suffer8zine 17 February 2011 at 3:32 pm

    tu kalau 1 bini, kalau ,3, 4 nk pgg mcm mana, tgn ada 2 je :P

    Terkini : 700 Ribu Kondom Hilang

  • kulanz 17 February 2011 at 3:10 pm

    Kalau dah anak tiga mmg tak boleh pimpin tangan isteri lagi.. sebab kena dukung anak sebelah kiri, kanan dan belakang.. hahaha

  • Eyriqazz 17 February 2011 at 3:12 pm

    @kulanz:haha,good one bro…bapa mithali ni..

  • Miza Yusof 17 February 2011 at 3:54 pm

    HAHAHA. kelakarlah. Belum berkahwin so tak taulah nak beri pandangan yang macam mana :)

    Jangan begitu tapi hakikatnya selepas anak 3 memang begitu :)

  • Kongsi pendapat anda

    CommentLuv badge

    WP-SpamFree by Pole Position Marketing

Leave a Comment

WP-SpamFree by Pole Position Marketing