≡ Menu
Kalau pulang ke Terengganu, bila berkesempatan, waktu pagi sudah pasti saya akan singgah di Pasar Marang, Terengganu mencari makanan untuk breakfast.
Pelbagai Makanan, Kuih Muih Tradisional yang menggiurkan
Kesedapannya usahlah cakap.Rambang mata dibuatnya. Kat KL memang sukar sekali mencari sebegini. Pelbagai kuih muih yang sedap dengan harga yang begitu murah. Rasa macam mahu borong semua aje. Hik3..My favourite, Laksa Kuah Merah terengganu.


Seringgit sebungkus,seringgit sebungkus…Fuhh…Menguja


Parking pun tak susah
Pasar Basah. Ikan dan Seafood of course segar-segar. Oh, rindu nak makan Sotong Sumbat @ Ketupat Sotong
Nak membeli pun tak pening. takdelah ramai sangat orang
kata orang, hujan emas di negeri orang, hujan batu di negeri sendiri. Lebih baik di negeri sendiri. Sejauh mana kita pergi, kampung halaman tentu dirindui. Tak gitu?

Eyriqazz merupakan seorang blogger yang telah mencapai pelbagai kejayaan dalam bidang penulisan blog ini, beliau gemar berkongsi mengenai rumah tangga dan juga gaya hidup

View all contributions by

  • kak ina kl (1) 13 January 2011, 1:29 am

    ooo akak baru nak buat N3 pasal ni sebab pergi gak ke pasar marang hari tu..nanti cilok gambar ek

    Reply
  • far_east 13 January 2011, 2:05 am

    haii beshnyerrr tgk org ader kg halaman…hukhuk kita nie hanya membesar di bandar jerr…

    Reply
  • Kuman Chaos 13 January 2011, 2:18 am

    aku pernah pegi sekali kat sini… mmg mantop.. :D
    kuman “Tornado DAH SIAP!!.” Entry

    Reply
  • Kaseh NazLieza 13 January 2011, 3:44 am

    byknyer kuih tu..seronok sgt tgk..nk mniaga cm tu jg la blh x..mahu xtdo mlm mnyiapkan pelbagai kuih tu..

    Reply
  • hazman aka species1980 13 January 2011, 5:30 am

    memang sonok tengok gambar kuih yang pelbagai…..nyum3x

    Reply
  • Myvitrd 13 January 2011, 5:31 am

    tak pernah sampai sini lagi eyriqazz..negeri terengganu belum pernah jejak kaki..huhu

    Reply
  • Mama Zharfan 13 January 2011, 5:37 am

    trip ke psr sgtlah beshhh..dh sethn lebih ni me tak pegi psr siti khadijah@kota bharu :)

    Reply
  • sofea 13 January 2011, 6:59 am

    bestnyer…
    suatu hari akan kujejak juga kaki ke sini….kuih muih mmg makanan kegemaran…mst terjah ni…:)

    Reply
  • aku.mamalia.wanita 13 January 2011, 8:54 am

    first time dengar laksa kuah merah..cam horror plak nak imagine

    Reply
  • fiezah solehah 13 January 2011, 1:04 pm

    seingat fzah tak pernah ke pasar marang… kena terjah ni, hehe~

    Reply
  • sidu 5 December 2012, 12:16 pm

    wow!!!…pasar marang tuuuuuuuuuu

    Reply

Leave a Comment

CommentLuv badge

about

Dikenali dengan panggilan Eyriqazz di alam maya, Seorang Pegawai Bank, Suami kepada Guru dan Bapa kepada 3 orang cahaya mata. More About Eyriqazz »