Maxis Om Nom Nom Race – Thaibase Restaurant

Destinasi keempat ialah Restoran Thaibase.Wah terasa macam makan masakan Thailand dekat sebelah rumah Thaksin beb.Tempat dia ala-ala hutan.
Ini lah dia Restoran Thaibase

Ruang makan yang besar dan selesa kalau nak buat makan-makan kenduri besar pun syok.
Antara Menu-menu yang diorang bagi untuk kami melantak kali ni.Nampak macam masakan kat kedai mek kelate tapi rasa dia umph!

Nasi Goreng Thai

Claypot Taufu
Kuey Teow

Pelakon tetap sama.Tengok bergaduh beb nak makan.Lapar gile! 

Sila jangan anggap kami kebulur eyh… 

Thaibase Sdn Bhd
Alamat :No 7-1 First Floor Jalan Tanjung SD 13/2 Bandar Seri Damansara 52200 Selangor
No Tel : 0362752284

Eyriqazz merupakan seorang blogger yang telah mencapai pelbagai kejayaan dalam bidang penulisan blog ini, beliau gemar berkongsi mengenai rumah tangga dan juga gaya hidup

8 thoughts on “Maxis Om Nom Nom Race – Thaibase Restaurant

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.