Isteriku Peminat Novel Cinta


Isteriku Peminat Novel Cinta
Umm, memang hantu Novel Cinta betul la wife eyriqazz ni. Macam-macam novel cinta yang dibelinya. Koleksi yang ini dibeli tahun 2009 rasanya namun hanya satu yang baru dibaca (tak sempat habiskan separuh pun). Alahai, itulah namanya seorang Isteri, Ibu, dan Guru. Ingat senang ke nak jadi Isteri? Ingat senang ke Jadi Ibu? Ingat senangke jadi Guru? Guru, nampak senang, kat sekolah pun kerja, balik rumah pun masih bekerja (semak markah, siapkan butiran mengajar n etc)
Oh, no wonder I Love my wife so much. Dia pandai main ayat-ayat cinta. Ewah, bodek-bodek sempena Malam jumaat. Hak3…Umm, perasan juga, ramai pompuan suka layan Novel Cinta. Kenapa ya?
P/s : Agak-agak kalau eyriqazz jadikan Noveltu hadiah Contest/Give Away , isteri marahtak? Dah 2 tahun lebih dia tak usik tu. Entah-entah, sempat Alisya baca dulu nanti before mama dia habiskan membacanya.

***No women No Cry, betulke? Nah, straight man, no women u cry in ur heart laa.Oh, I can’t imagine my life without my beloved Wife…

Eyriqazz merupakan seorang blogger yang telah mencapai pelbagai kejayaan dalam bidang penulisan blog ini, beliau gemar berkongsi mengenai rumah tangga dan juga gaya hidup

15 thoughts on “Isteriku Peminat Novel Cinta

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.