≡ Menu

Jom layan gambar kacau daun aja. Kredit to Mr. Jocko yang forwardkan :

Hik3, dia pulak yang Syok
Ehem2, 18 tahun ke atas saja
Hantuu…

Kalau Berpacaran

Kembangkan Pipi

Smile
Ehh, mamat blakang tu Cam kennysia la..



style="display:inline-block;width:728px;height:90px"
data-ad-client="ca-pub-6619684076142128"
data-ad-slot="9856135083">



Eyriqazz merupakan seorang blogger yang telah mencapai pelbagai kejayaan dalam bidang penulisan blog ini, beliau gemar berkongsi mengenai rumah tangga dan juga gaya hidup

View all contributions by

  • rockinsudu 13 January 2011, 4:21 pm

    haha. yg minum air tu yg xtahan tu. hahah

    Reply
  • Mama Zharfan 13 January 2011, 4:30 pm

    LOL

    Reply
  • nurul lalala 13 January 2011, 6:58 pm

    paling suke gamba last~c0mey..ahaha

    Reply
  • Miza Yusof 13 January 2011, 4:14 pm

    HAHAHA. kelaka tengok gambar kat dalam entry ni. macam-macam style. HAHAHA

    Reply
  • nurfaiz shaidan 13 January 2011, 4:19 pm

    HAHA, yang takleh blah sekali gambar yang mamat curi air tu. Selamba badak je kan? Tau2 je ayor dah habeh. Kurang asam!

    Reply
  • NAZRUL AHMAD 13 January 2011, 4:22 pm

    macam lucah ja,,hahaha

    Reply
  • gadis kepastian 13 January 2011, 4:24 pm

    hehehehe oppssssSsss

    Reply
  • deqdeq 13 January 2011, 4:34 pm

    hahahaha….mmg ada watak tambahan dalam gambar2 tu..hehehhe

    Reply
  • ░♥si lampu neon♥░ 13 January 2011, 4:35 pm

    hahaha menarikk =) kelakarr time dalam kete tuu =p

    ENTRI MANTAP & MELETOZZ :
    # Awek Leggings Ketat Seksi #
    # Sikap Cuai Bawa Padah !#
    # Teks Ucapan Paling Sempoi !#

    Reply
  • Woofer Storm 13 January 2011, 4:46 pm

    hahaaa cun pic ni..heeehee

    Reply
  • LolliPop duDe 13 January 2011, 6:14 pm

    haha! tak boleh blah gambar2 dia

    Reply
  • amiYo 13 January 2011, 6:24 pm

    hahaha..bangang tol gmbr2 di atas.. :P

    Reply
  • Myvitrd 14 January 2011, 4:34 am

    ni banyak gambar-gambar lucah ni.. hehehe.. yang gajah tu sempat lagi tu bro.. hahaha

    Reply
  • AMMAR YASIR 14 January 2011, 1:05 am

    hahaha…..lawaknya gambar ni

    Reply
  • nashue 14 January 2011, 2:08 am

    salam,
    alahai tengok semua gambar tu boleh hilangkan stress…hehee

    Reply
  • Eyriqazz 14 January 2011, 8:01 am

    #Miza Yusof:hik3..kelakar kan?

    Reply
  • SyUhAdA 15 January 2011, 1:19 am

    haha..
    mcm2 ekspresi muka ada..~

    Reply
  • Zarul Umbrella 16 February 2012, 2:55 am

    hadu yay pocah poghut eden

    Reply

Leave a Comment

CommentLuv badge

about

Dikenali dengan panggilan Eyriqazz di alam maya, Seorang Pegawai Bank, Suami kepada Guru dan Bapa kepada 3 orang cahaya mata. More About Eyriqazz »