(Gambar) Jalan-Jalan di Bandar Lumut, Perak

Sekitar gambar ketika Jalan-jalan di Bandar Lumut, Perak a few weeks ago :



 Bandar Lumut PerakDSC03578
Terminal Jeti Lumut

 Bandar Lumut PerakDSC03579
Alisya dan Mama
 Bandar Lumut PerakDSC03580
Lumut Waterfront  
  Bandar Lumut PerakDSC03587
Alisya nak ke?
 Bandar Lumut PerakDSC03590 Bandar Lumut PerakDSC03591
KFC Lumut
Bandar Lumut PerakDSC03592 Bandar Lumut PerakDSC03593
Taknak balik ke?


Bandar Lumut ni kecil je, macam Tanjung Malim. Tapi kalau datang nak hilangkan tension ,bercuti ok kot, banyak tempat menarik sekitar Lumut boleh diterjah.Dussh, Mama jom kita pi Lumut lagi next year…

Comments

  1. says

    itu ari pusing2 jer bandar lumut, tapi sempat gak singgah makan sebab nak ke pangkor. tapi dah jauh berbeza pekan lumut sekarang, sungguh cepat pembangunan

  2. says

    comelnya alisya…seronok tgk pic alisya pi jalan ngan mama dia..papa dia punye pic takde ke?hehe..

    thanks utk komen mengenai nickname cik tom tue ye…psl url tue mmg dlm plan utk beli domain..insyaAllah kalau semua ok awal tahun depan..huhu

  3. Anonymous says

    penuh dik orang luar je tambah2 di Pangkor,deme yg datang dari luar …
    lumut tempat lepak….satu lagi pantai yg orang tak tau ….pantai pasir panjang dengan pantai lekir….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

CommentLuv badge

WP-SpamFree by Pole Position Marketing