The Sleeping Beauty

Alisya,Alisya, macam Mamanya betulla. Nak tidur kadang-kadang bukan main susah nak tidurkan, tapi bila dah tidur, gunung berapi meletup pun tak mampu kejutkan dia. Ehh,kemana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi kan? Ni gambar yang sempat diambil semasa singgah makan Mee Rojak di Port Dickson :
Amboi,Amboi Mamanya, Seronok Nampak?
Alisya Ngantuk Papa
Oh, Prince Charming, Please Kiss Me
The Sleeping Beauty tetap taknak bangun lagi
Itulah puteri tersayangku. “Bila dia Tidur, aku geram, bila dia bangun, sometimes tak terlayan ” .
P/s : Psst,psst, Alisya nak Adik tak?

Eyriqazz merupakan seorang blogger yang telah mencapai pelbagai kejayaan dalam bidang penulisan blog ini, beliau gemar berkongsi mengenai rumah tangga dan juga gaya hidup

21 thoughts on “The Sleeping Beauty

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.