Jagung Mutiara Cameron Highlands

Jagung Mutiara Cameron Highlands 

Penat, baruje lepas mandi selepas Pulang bercuti.Jagung Mutiara Cameron Highlands ole-ole yang dibawa pulang. Ohh, penatnya…Jebat mahu masuk beradu…

P/s : Cameron Highlands tidak sesejuk seperti kami pergi tahun lepas…Nanti eyriqazz updatekan kisahnya….Oh, sedihnya, petang nanti terpaksa pulangkan iPhone 4 kembali .

Comments

  1. suffer8zine says

    hhuhuhu ngidam jagung pulak tiba2 ni, mana nk dapat

    Terkini : Blog Pilihan Malaysia 2010 | Burger Daging Ular

  2. says

    #n@m@n:yup,tak payah rebus pun boleh makan..alisya suka yang rebus..sayapun…bila direbus lebih manis rasanya…

    #KiD:nyam2..jagung memang best…

    #suffer8zine :mengidam?semacam je bro?hik3…

    #mama tisya:haah,InsyaAllah,minggu ni saya akan updatekan..byk entry tertinggal n lupa nak update ni…

    #Sharinginfoz:segar,sedap dan yummy2..

  3. says

    # yanmie ;xper2 kak yan..ulat tu protein..hak3..

    #hazman aka species1980 :yup,manis ,segar dan memang sedap sangat..

    #KayNisa;yup,tgh hujan panas2..memang terangkat…

    #KayNisa:semakin panas rasanya coz of global warming..

  4. says

    wah teringat aku jagung bakar dekat batu feringgi tadi.. pon sedap.. aik baru bak pulang iPhone bro.. aku dah seminggu pulang kedat Rob.. mula2 memang sedih.. lama2 oklah tu..heheeh

  5. says

    #honeyvsbee:nyam3,memang sedap…

    #Nadia arRumaisha :serius?wah,tentu pengalaman yang menyeronokkan,kan?

    #myvitrd:hik3,bsk pulangkan..arini hujan..pulang lewat ada sebab..hik3..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge

WP-SpamFree by Pole Position Marketing