Dikaulah Yang Teristimewa

***Papa dan Mama Celebrate 3rd Anniversary, Si Anak pula yang teruja lebih. Oh, Alisya…Dikaulah yang teristimewa..Tgklah, dah pukul 12 malam masa menaip ni, masih belum mahu tidur.

P/s : Thanks all for the wishes..Sorry tak sempat nak balas semua komen. Will update later on Our “Romantic Dinner At Haven Restaurant, Look Out Point “.

Comments

  1. ShueQry says

    stumbled upon this post from Google Malaysia..salam, ShueQry here..

    owh,saya suka tengok gambar yang ketiga, walaupun mukanya nampak merengek, namun riak wajahnya nampak sungguh istimewa..mengingatkan saya pada dua orang anak saudara di kampung.. thanks.

  2. KimiCnoL says

    comelnya alisya..nak tengok gambar papa mama alisya sambut 3rd aniversary jugak..hehe ;)
    JOM BACE ENTRY BARU
    “1.Dr Rozmey idola hatiku”
    “2.Kelebihan Ayat Ruqyah”

  3. says

    #Miza Yusof :bukan miza,papanya pun geram..thanks miza..

    #KBSM :thanks…

    #sfatimahzj :tuhla..makin semangat..nak suapkan dah taknak skang

    #Azmi:hik3,kemana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi

    #KiD :betoi2..

  4. says

    #shera haifa:thanks

    #Mama Zharfan :thanks mama zharfan..alah,small matterje..anytime

    #ShueQry:thanks shue..thanks singgah..stumbe upon google malaysia?

    #Tn.Punya :thanks bro..bila pula time bro?

    # hazman aka species1980:hik3..comel macam papanya

  5. says

    #Nadia arRumaisha:thanks nadia..cute macam papanya kan?

    #SURIA AMANDA:semalam mamanya tanya,nak adik tak?dia jawab, taknak,taknak..hik3…

    #suffer8zine:thanks bro…

    #Atia Adina :hik3…tok wan nya yang kasi..amik aura kak red sikit..

    #KimiCnoL:thanks..nanti saya updatekan…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge

WP-SpamFree by Pole Position Marketing