≡ Menu

Papa, Papa, Alisya Nak Basikal Yang ni.

Please,Please Papa…

SayangKan Anak Turut-turutkan

Ewah, Bukan Main Suka Lagi Alisya dapat Basikal Baru Warna Pink

Jomla Balik Papa, Tak Sabar Nak Naik Basikal

Gembira, dan Inilah feedback dari Isteriku seperti di Facebooknya :
Semalam, sekali lagi PAPA share rezeki dari BLOGnya untuk ALISYA kat TOY’S R US Midvalley Megamall……..Basikal PINK BARBIE, RM200 menjadi pilihan MAMA…..Dipersetujui oleh papa dan paling penting disukai oleh Alisya……Thanks Papa!!!……Luv U…….
Alhamdulillah, rezeki berblogging semakin menggembirakan kami sekeluarga walaupun pernah satu ketika rasanya macam mahu saja berhenti berblogging. Terimakasih buat Nuffnang kerana menceriakan hari saya sekeluarga dengan rezeki berblogging yang semakin positif.
P/s : Kalau tidak dipecahkan ruyung, manakan dapat sagunya kan? Ku sudah temui Lubuk emasku dengan berblogging, anda pun tentu boleh juga.
P/s/s :Cantik tak basikal Pink Alisya?

Eyriqazz merupakan seorang blogger yang telah mencapai pelbagai kejayaan dalam bidang penulisan blog ini, beliau gemar berkongsi mengenai rumah tangga dan juga gaya hidup

View all contributions by

  • suffer8zine 18 October 2010, 3:20 am

    mak ai, basikal dalam troli

    Reply
  • Mr PenyuBiru 18 October 2010, 3:22 am

    teringat masa dulu² aku dpt duit dari blogging.selalu belanja tuk anak bini.skang tak lagi sebab duit blogging terus masuk tabung diorang.

    Reply
  • makdara TERdiva 18 October 2010, 4:06 am

    nak jugak nak jugak.. :)

    Reply
  • Dilakochan 18 October 2010, 4:26 am

    Alahai chantik beskal pink alisya!

    Kemain barbie lagi!

    Reply
  • INTANKUTERPILIH 18 October 2010, 4:26 am

    cantek beskal dia..

    ha, saya pon selama hampir 5 tahun berblog, baru skang nak serius berblogging… adoyai… rugi2…

    Reply
  • maslinamansor 18 October 2010, 5:05 am

    Bila dah anak dan isteri suka… hati pun senang hati kan…

    Reply
  • Kaseh NazLieza 18 October 2010, 5:33 am

    yeay…bestnyer alisya dpt beskal.bawu…

    Reply
  • akmafaizal 18 October 2010, 5:47 am

    Cantik2..anak2 saya blom sempat saya belikan basikal tuk derang..sian derang..huhu.. :(

    Reply
  • noor afzan 18 October 2010, 7:02 am

    santek2..
    pinky sesuai tu alisya =)

    Reply
  • Sharinginfoz 18 October 2010, 3:36 am

    apa yang penting dapat membahagiakan org tersayang

    Reply
  • Kancilbiru 18 October 2010, 3:46 am

    wahh lepas ni alisya boleh la saing ngan mama ngan papa ya..err mama ngan papa ada basikal tak? hehehe

    Reply
  • Eyriqazz 18 October 2010, 5:44 am

    @Mr PenyuBiru:betultu..bagus juga..hik3,bro income dah masyuk..saya ni masih baru lagi..hik3..

    Reply
  • Eyriqazz 18 October 2010, 5:47 am

    @ Sharinginfoz :setuju bro..siapalah kita tanpa orang tersayang di sisi

    Reply
  • Eyriqazz 18 October 2010, 5:47 am

    @ Kancilbiru ;bleh2,papa n mama takde basikal,motor ngan kete ajer..hik3..

    Reply
  • Eyriqazz 18 October 2010, 5:48 am

    @makdara TERdiva:jom angkat satu…

    Reply
  • nUR_rOsALiNdA 18 October 2010, 5:48 am

    Wakkkkkkkk
    Ni naik basikal ke naik troli nih? Hiks~

    Reply
  • Eyriqazz 18 October 2010, 5:49 am

    @Dilakochan :hik3,itula pilihan mamanya

    Reply
  • Eyriqazz 18 October 2010, 5:50 am

    @INTANKUTERPILIH ;thanks..takpe2..better late than never kan?

    Reply
  • Eyriqazz 18 October 2010, 5:50 am

    @maslinamansor:yieza,betoi2

    Reply
  • Eyriqazz 18 October 2010, 5:51 am

    @Kaseh NazLieza :best2..bukan main suka lagi dia main…

    Reply
  • yanmie 18 October 2010, 7:14 am

    wah canteknye basikal barbie alisya, nanti blh main dgn abang haziq ngan abang aiman :)

    http://www.yanmieonline.com

    Reply

Leave a Comment

CommentLuv badge

about

Dikenali dengan panggilan Eyriqazz di alam maya, Seorang Pegawai Bank, Suami kepada Guru dan Bapa kepada 3 orang cahaya mata. More About Eyriqazz »