Basikal Pink Barbie Untuk Alisya

by eyriqazz on 18 October 2010

in Alisya, family

Papa, Papa, Alisya Nak Basikal Yang ni.

Please,Please Papa…

SayangKan Anak Turut-turutkan

Ewah, Bukan Main Suka Lagi Alisya dapat Basikal Baru Warna Pink

Jomla Balik Papa, Tak Sabar Nak Naik Basikal

Gembira, dan Inilah feedback dari Isteriku seperti di Facebooknya :
Semalam, sekali lagi PAPA share rezeki dari BLOGnya untuk ALISYA kat TOY’S R US Midvalley Megamall……..Basikal PINK BARBIE, RM200 menjadi pilihan MAMA…..Dipersetujui oleh papa dan paling penting disukai oleh Alisya……Thanks Papa!!!……Luv U…….
Alhamdulillah, rezeki berblogging semakin menggembirakan kami sekeluarga walaupun pernah satu ketika rasanya macam mahu saja berhenti berblogging. Terimakasih buat Nuffnang kerana menceriakan hari saya sekeluarga dengan rezeki berblogging yang semakin positif.
P/s : Kalau tidak dipecahkan ruyung, manakan dapat sagunya kan? Ku sudah temui Lubuk emasku dengan berblogging, anda pun tentu boleh juga.
P/s/s :Cantik tak basikal Pink Alisya?
  • suffer8zine 18 October 2010 at 3:20 am

    mak ai, basikal dalam troli

  • Mr PenyuBiru 18 October 2010 at 3:22 am

    teringat masa dulu┬▓ aku dpt duit dari blogging.selalu belanja tuk anak bini.skang tak lagi sebab duit blogging terus masuk tabung diorang.

  • Sharinginfoz 18 October 2010 at 3:36 am

    apa yang penting dapat membahagiakan org tersayang

  • Kancilbiru 18 October 2010 at 3:46 am

    wahh lepas ni alisya boleh la saing ngan mama ngan papa ya..err mama ngan papa ada basikal tak? hehehe

  • makdara TERdiva 18 October 2010 at 4:06 am

    nak jugak nak jugak.. :)

  • Dilakochan 18 October 2010 at 4:26 am

    Alahai chantik beskal pink alisya!

    Kemain barbie lagi!

  • INTANKUTERPILIH 18 October 2010 at 4:26 am

    cantek beskal dia..

    ha, saya pon selama hampir 5 tahun berblog, baru skang nak serius berblogging… adoyai… rugi2…

  • maslinamansor 18 October 2010 at 5:05 am

    Bila dah anak dan isteri suka… hati pun senang hati kan…

  • Kaseh NazLieza 18 October 2010 at 5:33 am

    yeay…bestnyer alisya dpt beskal.bawu…

  • Eyriqazz 18 October 2010 at 5:44 am

    @Mr PenyuBiru:betultu..bagus juga..hik3,bro income dah masyuk..saya ni masih baru lagi..hik3..

  • Eyriqazz 18 October 2010 at 5:47 am

    @ Sharinginfoz :setuju bro..siapalah kita tanpa orang tersayang di sisi

  • akmafaizal 18 October 2010 at 5:47 am

    Cantik2..anak2 saya blom sempat saya belikan basikal tuk derang..sian derang..huhu.. :(

  • Eyriqazz 18 October 2010 at 5:47 am

    @ Kancilbiru ;bleh2,papa n mama takde basikal,motor ngan kete ajer..hik3..

  • Eyriqazz 18 October 2010 at 5:48 am

    @makdara TERdiva:jom angkat satu…

  • nUR_rOsALiNdA 18 October 2010 at 5:48 am

    Wakkkkkkkk
    Ni naik basikal ke naik troli nih? Hiks~

  • Eyriqazz 18 October 2010 at 5:49 am

    @Dilakochan :hik3,itula pilihan mamanya

  • Eyriqazz 18 October 2010 at 5:50 am

    @INTANKUTERPILIH ;thanks..takpe2..better late than never kan?

  • Eyriqazz 18 October 2010 at 5:50 am

    @maslinamansor:yieza,betoi2

  • Eyriqazz 18 October 2010 at 5:51 am

    @Kaseh NazLieza :best2..bukan main suka lagi dia main…

  • noor afzan 18 October 2010 at 7:02 am

    santek2..
    pinky sesuai tu alisya =)

  • yanmie 18 October 2010 at 7:14 am

    wah canteknye basikal barbie alisya, nanti blh main dgn abang haziq ngan abang aiman :)

    http://www.yanmieonline.com

  • Kongsi pendapat anda

    CommentLuv badge

Previous post:

Next post: