≡ Menu
Umur baru saja 12 tahun tapi sudah pandai melakukan hubungan seks dengan lelaki lain. Darjah enam tu, ohh, itulah penangan Gelora Nafsu Gadis 12 Tahun. Semakin risau dalam membesarkan anak dengan pelbagai pengaruh dan anasir-anasir yang tidak sihat sekarang ini lebih-lebih lagi di KL ini. Oh, terasa mahu pindah ke Terengganu aje.
Ini kes bawah umur dan kes rogol ni. Saya tidak mahu mengulas lanjut , korang bacalah sendiri entry dari Harian Metro INI : Gadis sunti bermukah
P/s : Semakin risau dalam membesarkan anak-anak. Semoga saya dan Isteri mampu berikan didikan yang terbaik buat anak-anak.
P/s/s : Semakin hari, semakin banyak kes-kes sebegini muncul. Semoga semua pihak dapat mengambil inisiatif bagi membendung hal sebegini. “Bersatu kita Teguh, Bercerai Kita Roboh”

Eyriqazz merupakan seorang blogger yang telah mencapai pelbagai kejayaan dalam bidang penulisan blog ini, beliau gemar berkongsi mengenai rumah tangga dan juga gaya hidup

View all contributions by

  • Bella Enveeus 23 August 2010, 12:03 pm

    Semakin banyak berita2 kurang enak seperti ini di malaysia ni.. kadang2 saya yang perempuan ni pun takut membaca ni semua.. walaupun saya belum berkahwin dan tiada anak sendiri tapi saya faham kerisauan yg dirasakan bro dgn isteri..

    Reply
  • joegrimjow 23 August 2010, 12:12 pm

    dah tak boleh nak bendung
    memang sangat susah

    Reply
  • nurayunni 23 August 2010, 12:55 pm

    kadng2…terlebih ilmu pun bleh trjadi mcm nie..

    Reply
  • Kulanz Salleh 23 August 2010, 1:50 pm

    tak tau nak salahkan siapa dalam hal macam ni.. kena salahkan nafsu kot..

    Reply
  • Che Armster 23 August 2010, 2:25 pm

    pedophile o.O”

    rosak budak-budak sekarang

    Reply
  • Hamzah Ian 23 August 2010, 2:49 pm

    eh.. kakak aku pun ade komen sini..

    Reply
  • IntanBerlian 23 August 2010, 2:56 pm

    salam bro. saya pon terperanjat berita ni. hmm tak tahu nak kata apa. walau diklasifikasikan rogol tapi tetap si gadis yang meng offer diri. memang tak sanggup nak hadapi kalau sayalah mak nye. usia muda masa depan dah gelap.. hmm waktu saya dulu.. masa tu nak kata seks ni memang sumpah lah tak tahu.. yang saya tahu main tengteng, tutp botol,main getah.. ouh seronoknye kanak-kanak zaman dahulu kala..

    lagipon usah risau kalau nak bermain atau prgi kemana2 sendirian.. kalau saya balik lmbat.mak tahu..ouh anak aku main dengan kawannya. ouh pergi ngaji. tapi skrg. bila anak blik lmabt je dah kene pikir kene lari dgn orang lombok ke.. kene culik ke.. kene rogol ke.. masYALLAHH semakin ngeri dunia sekrg…

    ini entri saya pasal ni juga.

    http://intanberlian87.blogspot.com/2010/08/hancur-anak-bangsalah-kalau-macam-ni.html

    Reply
  • fikah mus 23 August 2010, 3:17 pm

    tak kira mana2 pun, hampir sama je bro eyriqazz.
    kl ke, terengganu ke..
    tapi saya percaya bro mampu bagi didikan terbaik utk anak,utk elak semua anasir jahat ni menghampiri dia.
    saya doakan dari jauh.

    cuak juga baca, sebab ada adik yang umur 12thn jugak.
    mohon dijauhkan semua ni.

    Reply
  • Wan Gerrard 23 August 2010, 3:56 pm

    Gerrard percaya Bro boleh didik anak dengan penuh kasih sayang dan didikan agama.

    Gerrard terkilan budak kecik sekarang dah tau pasal sex tu.adoi2

    Reply
  • Mohd Shahrul Hafizi 24 August 2010, 2:05 am

    Takutnya nak ada anak camni.

    Reply
  • Eyriqazz 24 August 2010, 5:26 am

    @Bella Enveeus :setuju..semakin risau dlm membesarkan anak especially bila ada anak perempuan ni…

    Reply
  • Eyriqazz 24 August 2010, 5:27 am

    @joegrimjow;susah tapi tidak mustahil rasanya

    Reply
  • Eyriqazz 24 August 2010, 5:27 am

    @nurayunni:terlebih ilmu makin hebat caranya

    Reply
  • Eyriqazz 24 August 2010, 5:28 am

    @Kulanz Salleh;banyak faktor kan?

    Reply
  • Eyriqazz 24 August 2010, 5:28 am

    @Che Armster:budak2 skang tak macam budak2 zaman dulu

    Reply
  • Eyriqazz 24 August 2010, 5:28 am

    @Hamzah Ian:yang mana satu akak hamzah ye?

    Reply
  • Eyriqazz 24 August 2010, 5:29 am

    @IntanBerlian:setuju..anak2 zaman sekarang semakin berbeza dan semakin sukar untuk dididik..

    Reply
  • Eyriqazz 24 August 2010, 5:30 am

    @fikah mus :terimakasih fikah atas sokongan..akan saya cuba yang terbaik untuk anak2

    Reply
  • Eyriqazz 24 August 2010, 5:30 am

    @Wan Gerrard:haah,pengaruh teknologi pun penyebab juga…

    Reply
  • Eyriqazz 24 August 2010, 5:30 am

    @Mohd Shahrul Hafizi:saya yg dah ada anak lagila risau

    Reply
  • Apis_Buncit 11 October 2010, 5:19 pm

    Ape nk jadi la budak2 bawah umo skrng ni… Kalo aku dapat budak pmpuan tu mmng aku liwat je lobang bontot dia… Nak sangat sex kan?…

    Reply
  • fRaMe+LenSeS 16 November 2010, 5:06 am

    insyALLAH.. sama2 la kita doakan.. agar kita dapat bagi yg terbaek wat anak2 kita..agar lengkap pegangan ny..

    Reply
  • HHH 22 June 2012, 7:28 pm

    Bapak dan Omak budak2 sekarang. Tolong buat ‘spot check’ anak2 anda sekarang (sebelum terlambat):-
    1. Handphone canggih diaorang mungkin ade video2 atau gambar2 lucah.
    2. Anak ke cyber cafe? (Jangan percaya sangat, ade terjumpe budak2 berpakaian sekolah melayari laman XXX.
    3. PC atau laptop di rumah. (Cube godek2 computer tuh, go to search ‘video and pictures’.
    4. Jangan terkejut kalau anda mendapati anak anda salah seorang daripadanye. (Belum terlambat sebelum anak menjadi bubur..)

    Sekadar pandangan,
    Selamat Sihat

    Reply

Leave a Comment

CommentLuv badge

about

Dikenali dengan panggilan Eyriqazz di alam maya, Seorang Pegawai Bank, Suami kepada Guru dan Bapa kepada 3 orang cahaya mata. More About Eyriqazz »