Gelora Nafsu Gadis 12 Tahun

Umur baru saja 12 tahun tapi sudah pandai melakukan hubungan seks dengan lelaki lain. Darjah enam tu, ohh, itulah penangan Gelora Nafsu Gadis 12 Tahun. Semakin risau dalam membesarkan anak dengan pelbagai pengaruh dan anasir-anasir yang tidak sihat sekarang ini lebih-lebih lagi di KL ini. Oh, terasa mahu pindah ke Terengganu aje.
Ini kes bawah umur dan kes rogol ni. Saya tidak mahu mengulas lanjut , korang bacalah sendiri entry dari Harian Metro INI : Gadis sunti bermukah
P/s : Semakin risau dalam membesarkan anak-anak. Semoga saya dan Isteri mampu berikan didikan yang terbaik buat anak-anak.
P/s/s : Semakin hari, semakin banyak kes-kes sebegini muncul. Semoga semua pihak dapat mengambil inisiatif bagi membendung hal sebegini. “Bersatu kita Teguh, Bercerai Kita Roboh”

Comments

  1. IntanBerlian says

    salam bro. saya pon terperanjat berita ni. hmm tak tahu nak kata apa. walau diklasifikasikan rogol tapi tetap si gadis yang meng offer diri. memang tak sanggup nak hadapi kalau sayalah mak nye. usia muda masa depan dah gelap.. hmm waktu saya dulu.. masa tu nak kata seks ni memang sumpah lah tak tahu.. yang saya tahu main tengteng, tutp botol,main getah.. ouh seronoknye kanak-kanak zaman dahulu kala..

    lagipon usah risau kalau nak bermain atau prgi kemana2 sendirian.. kalau saya balik lmbat.mak tahu..ouh anak aku main dengan kawannya. ouh pergi ngaji. tapi skrg. bila anak blik lmabt je dah kene pikir kene lari dgn orang lombok ke.. kene culik ke.. kene rogol ke.. masYALLAHH semakin ngeri dunia sekrg…

    ini entri saya pasal ni juga.

    http://intanberlian87.blogspot.com/2010/08/hancur-anak-bangsalah-kalau-macam-ni.html

  2. Wan Gerrard says

    Gerrard percaya Bro boleh didik anak dengan penuh kasih sayang dan didikan agama.

    Gerrard terkilan budak kecik sekarang dah tau pasal sex tu.adoi2

  3. says

    Semakin banyak berita2 kurang enak seperti ini di malaysia ni.. kadang2 saya yang perempuan ni pun takut membaca ni semua.. walaupun saya belum berkahwin dan tiada anak sendiri tapi saya faham kerisauan yg dirasakan bro dgn isteri..

  4. says

    tak kira mana2 pun, hampir sama je bro eyriqazz.
    kl ke, terengganu ke..
    tapi saya percaya bro mampu bagi didikan terbaik utk anak,utk elak semua anasir jahat ni menghampiri dia.
    saya doakan dari jauh.

    cuak juga baca, sebab ada adik yang umur 12thn jugak.
    mohon dijauhkan semua ni.

  5. Apis_Buncit says

    Ape nk jadi la budak2 bawah umo skrng ni… Kalo aku dapat budak pmpuan tu mmng aku liwat je lobang bontot dia… Nak sangat sex kan?…

  6. fRaMe+LenSeS says

    insyALLAH.. sama2 la kita doakan.. agar kita dapat bagi yg terbaek wat anak2 kita..agar lengkap pegangan ny..

  7. says

    Bapak dan Omak budak2 sekarang. Tolong buat ‘spot check’ anak2 anda sekarang (sebelum terlambat):-
    1. Handphone canggih diaorang mungkin ade video2 atau gambar2 lucah.
    2. Anak ke cyber cafe? (Jangan percaya sangat, ade terjumpe budak2 berpakaian sekolah melayari laman XXX.
    3. PC atau laptop di rumah. (Cube godek2 computer tuh, go to search ‘video and pictures’.
    4. Jangan terkejut kalau anda mendapati anak anda salah seorang daripadanye. (Belum terlambat sebelum anak menjadi bubur..)

    Sekadar pandangan,
    Selamat Sihat

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge

WP-SpamFree by Pole Position Marketing