Gelora Nafsu Gadis 12 Tahun

by eyriqazz on 23 August 2010

in informasi

Umur baru saja 12 tahun tapi sudah pandai melakukan hubungan seks dengan lelaki lain. Darjah enam tu, ohh, itulah penangan Gelora Nafsu Gadis 12 Tahun. Semakin risau dalam membesarkan anak dengan pelbagai pengaruh dan anasir-anasir yang tidak sihat sekarang ini lebih-lebih lagi di KL ini. Oh, terasa mahu pindah ke Terengganu aje.
Ini kes bawah umur dan kes rogol ni. Saya tidak mahu mengulas lanjut , korang bacalah sendiri entry dari Harian Metro INI : Gadis sunti bermukah
P/s : Semakin risau dalam membesarkan anak-anak. Semoga saya dan Isteri mampu berikan didikan yang terbaik buat anak-anak.
P/s/s : Semakin hari, semakin banyak kes-kes sebegini muncul. Semoga semua pihak dapat mengambil inisiatif bagi membendung hal sebegini. “Bersatu kita Teguh, Bercerai Kita Roboh”
  • Bella Enveeus 23 August 2010 at 12:03 pm

    Semakin banyak berita2 kurang enak seperti ini di malaysia ni.. kadang2 saya yang perempuan ni pun takut membaca ni semua.. walaupun saya belum berkahwin dan tiada anak sendiri tapi saya faham kerisauan yg dirasakan bro dgn isteri..

  • joegrimjow 23 August 2010 at 12:12 pm

    dah tak boleh nak bendung
    memang sangat susah

  • nurayunni 23 August 2010 at 12:55 pm

    kadng2…terlebih ilmu pun bleh trjadi mcm nie..

  • Kulanz Salleh 23 August 2010 at 1:50 pm

    tak tau nak salahkan siapa dalam hal macam ni.. kena salahkan nafsu kot..

  • Che Armster 23 August 2010 at 2:25 pm

    pedophile o.O”

    rosak budak-budak sekarang

  • Hamzah Ian 23 August 2010 at 2:49 pm

    eh.. kakak aku pun ade komen sini..

  • IntanBerlian 23 August 2010 at 2:56 pm

    salam bro. saya pon terperanjat berita ni. hmm tak tahu nak kata apa. walau diklasifikasikan rogol tapi tetap si gadis yang meng offer diri. memang tak sanggup nak hadapi kalau sayalah mak nye. usia muda masa depan dah gelap.. hmm waktu saya dulu.. masa tu nak kata seks ni memang sumpah lah tak tahu.. yang saya tahu main tengteng, tutp botol,main getah.. ouh seronoknye kanak-kanak zaman dahulu kala..

    lagipon usah risau kalau nak bermain atau prgi kemana2 sendirian.. kalau saya balik lmbat.mak tahu..ouh anak aku main dengan kawannya. ouh pergi ngaji. tapi skrg. bila anak blik lmabt je dah kene pikir kene lari dgn orang lombok ke.. kene culik ke.. kene rogol ke.. masYALLAHH semakin ngeri dunia sekrg…

    ini entri saya pasal ni juga.

    http://intanberlian87.blogspot.com/2010/08/hancur-anak-bangsalah-kalau-macam-ni.html

  • fikah mus 23 August 2010 at 3:17 pm

    tak kira mana2 pun, hampir sama je bro eyriqazz.
    kl ke, terengganu ke..
    tapi saya percaya bro mampu bagi didikan terbaik utk anak,utk elak semua anasir jahat ni menghampiri dia.
    saya doakan dari jauh.

    cuak juga baca, sebab ada adik yang umur 12thn jugak.
    mohon dijauhkan semua ni.

  • Wan Gerrard 23 August 2010 at 3:56 pm

    Gerrard percaya Bro boleh didik anak dengan penuh kasih sayang dan didikan agama.

    Gerrard terkilan budak kecik sekarang dah tau pasal sex tu.adoi2

  • Mohd Shahrul Hafizi 24 August 2010 at 2:05 am

    Takutnya nak ada anak camni.

  • Eyriqazz 24 August 2010 at 5:26 am

    @Bella Enveeus :setuju..semakin risau dlm membesarkan anak especially bila ada anak perempuan ni…

  • Eyriqazz 24 August 2010 at 5:27 am

    @joegrimjow;susah tapi tidak mustahil rasanya

  • Eyriqazz 24 August 2010 at 5:27 am

    @nurayunni:terlebih ilmu makin hebat caranya

  • Eyriqazz 24 August 2010 at 5:28 am

    @Kulanz Salleh;banyak faktor kan?

  • Eyriqazz 24 August 2010 at 5:28 am

    @Che Armster:budak2 skang tak macam budak2 zaman dulu

  • Eyriqazz 24 August 2010 at 5:28 am

    @Hamzah Ian:yang mana satu akak hamzah ye?

  • Eyriqazz 24 August 2010 at 5:29 am

    @IntanBerlian:setuju..anak2 zaman sekarang semakin berbeza dan semakin sukar untuk dididik..

  • Eyriqazz 24 August 2010 at 5:30 am

    @fikah mus :terimakasih fikah atas sokongan..akan saya cuba yang terbaik untuk anak2

  • Eyriqazz 24 August 2010 at 5:30 am

    @Wan Gerrard:haah,pengaruh teknologi pun penyebab juga…

  • Eyriqazz 24 August 2010 at 5:30 am

    @Mohd Shahrul Hafizi:saya yg dah ada anak lagila risau

  • Apis_Buncit 11 October 2010 at 5:19 pm

    Ape nk jadi la budak2 bawah umo skrng ni… Kalo aku dapat budak pmpuan tu mmng aku liwat je lobang bontot dia… Nak sangat sex kan?…

  • fRaMe+LenSeS 16 November 2010 at 5:06 am

    insyALLAH.. sama2 la kita doakan.. agar kita dapat bagi yg terbaek wat anak2 kita..agar lengkap pegangan ny..

  • HHH 22 June 2012 at 7:28 pm

    Bapak dan Omak budak2 sekarang. Tolong buat ‘spot check’ anak2 anda sekarang (sebelum terlambat):-
    1. Handphone canggih diaorang mungkin ade video2 atau gambar2 lucah.
    2. Anak ke cyber cafe? (Jangan percaya sangat, ade terjumpe budak2 berpakaian sekolah melayari laman XXX.
    3. PC atau laptop di rumah. (Cube godek2 computer tuh, go to search ‘video and pictures’.
    4. Jangan terkejut kalau anda mendapati anak anda salah seorang daripadanye. (Belum terlambat sebelum anak menjadi bubur..)

    Sekadar pandangan,
    Selamat Sihat

  • Kongsi pendapat anda

    CommentLuv badge

Previous post:

Next post: