RIndu Sekolah | Kenangan Terindah

by eyriqazz on 3 July 2010

Syahdu hati ini bila melihat gambar yang diambil Isteri di sekolahnya :


Perhimpunan Sekolah

Wuhu, perhimpunan tidak kurindui mana. Lenguh berdiri zaman sekolah dengan cikgu membebel .Hak3, pastu jadi pengawas dan tulis nama sesiapa yang buat silap, stokin tak pakai, etc…Kadang-kadang kena jadi mc perhimpunan, nasib baik ada juga bakat sikit-sikit.



Pesta Sukan Sekolah

Teringat kenangan menjadi Johan Merentas Desa dan hampir menjadi Olahragawan Sekolah. Memang best bersukan semasa sekolah. Seronok melihat kemeriahan dan berlari ke sana ke mari.

P/s : Anda rindu tak zaman sekolah?
  • ArELeEz 3 July 2010 at 9:43 am

    windu gak. sbb zaman tu la zaman2 sker m’berontak! heh3..

  • JMY 3 July 2010 at 10:02 am

    rendu..rendu..moment2 solat ramai2, baca yasin ramai2, dgr ceramah ramai2, solat malam ramai2, sume ramai2 kat dataran sek. sekarang ni nak buat sesorg punya la payah, sebab tu rindu zmn sek. klu dulu membebel2 tak suka, skrg ni baru tau rendu..huhu..

  • kak ina kl 3 July 2010 at 10:27 am

    salam…kenangan terindah kannnnnn..kalaulah boleh masa di ulang kembali….bestnya..

  • Sofia 3 July 2010 at 3:24 pm

    sgt la merindui…

    lebih2 lagi masa dok kt asrama!!!

  • ~ ReD ~ 3 July 2010 at 3:59 pm

    rindu sangat zaman sekolah trutama time hari sukan:D

    Latest Entry : Edisi Terjah! Layanan Pihak Berkuasa Terhadap Pesalah Bawah Umur Ketika Ditahan Dalam Lokap!

  • TeacherNunu 3 July 2010 at 4:14 pm

    time skolah la time paling best sekali…cikgu pun tak kan lupa kengangan time skol

  • Kongsi pendapat anda

    CommentLuv badge

Previous post:

Next post: