The Return of Sang Anonymous

Salam dari Eyriqazz,

Terima Kasih Sang Anonymous

Entry Terimakasih Anonymous |Most Malay Blogger Sucks??? Dirujuk. Kali ini, terima komen dari Anonymous lagi. Bukan di komen tapi di chatbox pula, inilah yang dikatakannya :


22 Jun 10, 11:28 PM

somebody: i dont understand y this person have so many followers. this blog isn’t good or fun at all.

Terima Kasih atas komen membina. Saya sedar siapa diri saya.Saya aktif berblog pun  belum sampai setahun dan Blog Cap Ikan Ayam ini masih banyak yang perlu diperbaiki.

Sebut pasal followers pula, saya tidak pernah memaksa sesiapa untuk follow blog ini. Terpulang kepada mereka. Bagus atau menarik adalah perkara yang subjektif bagi saya. Bagus bagi person A, mungkin kurang bagus bagi person B dan hampeh giler bagi person C. Jadi, tepuk dada, Tanya selera.

Saya ambil sedikit ayat dari entry JAdi Follower Untuk Apa? Dari saudara Melromeo.

– Follower yang mengikut kamus diri aku..Follower bermaksud mengikut blog ini untuk mengetahui perkembangan blog yang telah diikuti..

Selebihnya bolehla baca di entry di atas.
Bagi saya, saya berterimakasih kepada semua followers. Adakah dengan followers yang ramai menunjukkan entry kita itu best? Jawapan terpulang kepada individu masing-masing. Mungkin ya, mungkin tidak.
Followers itu hanya pada nombor, ada blog yang followers kurang 500 tapi hits beribu-ribu. Ada blog pula langsung takde letak follower tapi masih meletup dan hits mengancam. Ada pula, langsung kita tak kenal siapa penulisnya, tapi memang menarik dan singgah hari-hari.

Jadi, terpulang kepada masing-masing. For myself, masih banyak yang perlu diperbaiki. Motif utama saya berblog adalah untuk keluarga, mencari rakan, berkongsi pengalaman dan pandangan sambil-sambil tu dapatkan Side Income , Alhamdulillah, semakin ke arah yang positif.
Ada Apa dengan followers? Menarik ke blog saya? Itu anda sendiri la yang menentukannya. Apapun, saya hargai komen dari Anonymous ini, setiap orang ada pandangan mereka sendiri bak kata Hellioz, “Its my perspective. Whats yours?” . Hentaman dan kritikan adalah perkara normal dalam berblog, Cuma cara kita ‘handle’ nya yang akan membezakan antara satu sama lain.


Terimakasih Sekali lagi dari Anonymous dari Saya
Komen Anda saya terima
Untuk memperperbaiki Blog Cap Ikan Ayam yang tidak seberapa
Ada masa, singgahla lagi ya?

P/s : . This blog isn’t good or fun at all? What is your view pula ? Ingin juga saya mendengarnya.Even komen yang diberikan negative, I won’t take it personally. It will help me to improve my blog.

P/s/s : Best juga bila Anonymous menyinggah. Teruja hati ini. Singgah-singgah la lagi ya?

Eyriqazz merupakan seorang blogger yang telah mencapai pelbagai kejayaan dalam bidang penulisan blog ini, beliau gemar berkongsi mengenai rumah tangga dan juga gaya hidup

35 thoughts on “The Return of Sang Anonymous

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.