≡ Menu
Salam dari Eyriqazz,

Akhirnya Tertunailah Hasrat di Hati. Sebelum itu bolehla refer entry Terjah | Hasrat di Hatiku Belum Tertunai . Semalam Kak INA KL datang ke rumahku untuk mengambil coklat yang dikirimnya dan inilah Ole-Ole buat kami sekeluarga :



Moist Roast Chicken or Ayam Masak Madu Ya?
Nyam,nyam, Menyelerakan

Brownie Cake
Nangka Favouriteku yang dibeli oleh Isteri
Dinner kami semalam

Memang sedap ayam yang dimasak oleh Kak Ina KL. Brownie kek pun sedap dan Isteri cakap tak cukup .Hik3,nanti kena terjah rumah Kak Ina KL pula pasni. Barula puas hati. Ataupun jom kita buat gathering kat Rumah Kak Ina KL nak? Kita kongsi-kongsi dan suruh kak ina masak. Saya gerenti best dan puas hati. Hik3..

Masakan Kak Ina KL sedap dan menyelerakan
Tertunailah kini hasrat di hati
Terima Kasih Kak Ina kerana sudi masak dan hantarkan
Lagi kali boleh la kasi lagi



style="display:inline-block;width:728px;height:90px"
data-ad-client="ca-pub-6619684076142128"
data-ad-slot="9856135083">



Eyriqazz merupakan seorang blogger yang telah mencapai pelbagai kejayaan dalam bidang penulisan blog ini, beliau gemar berkongsi mengenai rumah tangga dan juga gaya hidup

View all contributions by

  • Sakira 19 June 2010, 6:15 am

    Brownie itu nampak sungguh sedap ! :)

    Reply
  • kak ina kl 19 June 2010, 9:03 am

    salam …ambil gambar dgn aluminium foil tu sekali ker????ishhh malunya…
    kembang bila kamu kata sedap…betul ker?
    kalau camtu akak besar hati sebab kamu sudi menjamah air tangan akak tu..
    nak datang umah reramai..mau runtuh umah akak kang..
    terima juga sebab sudi belikan coklat tu yer..
    budi baik kamu akak kenang juga.

    Reply
  • Nia 19 June 2010, 9:25 am

    uii,..bestnya kalau pandai masak macam kak ina. saya ni pandai makan aje..huhu

    Reply
  • mamashasha 19 June 2010, 10:35 am

    sedapnye ayammm! teringin nak rasa masakan kak ina …..

    Reply
  • soffya cik bulan 19 June 2010, 12:15 pm

    yummy….nmpk menyelerakan…he

    Reply
  • intanurulfateha ❤ 19 June 2010, 12:24 pm

    .sedapnyeeeeeeeeeee

    Reply
  • JMR 19 June 2010, 2:52 pm

    wow..kak ina mmg terer & rajin masak..tgk je pon dh sedap..

    Reply
  • Sharinginfoz 19 June 2010, 7:24 am

    memang sodap tu ayam…… nak juga ayam kak ina…

    No Thanks, Mangga Online!

    Reply
  • JAI 19 June 2010, 1:02 pm

    Gua on jerr dan Jadikk..gathering rumah kak ina kl bila tuh?? Gua nak bawak perut jerr nie..ahaks..sure lepak best..

    Reply
  • CikLilyPutih 20 June 2010, 1:00 pm

    ntahlah k ina nie, bile ntah nak ajak kite pi makan kat umah dia ek?

    Reply
  • akuzle 21 June 2010, 6:28 pm

    hahahahaha….. sy sebagai pembaca belog k ina sgt amat setuju gath diadakan d umah sis kiter tuh…. tp… apa kata k ina?? (bkn kata zamzarina jer tau…)…..ehehehhehehehh

    p/s: lawa tuh set meja mkn GTO….ehehhehe

    Reply

Leave a Comment

CommentLuv badge

about

Dikenali dengan panggilan Eyriqazz di alam maya, Seorang Pegawai Bank, Suami kepada Guru dan Bapa kepada 3 orang cahaya mata. More About Eyriqazz »