Tertunailah Hasrat Di Hati

by eyriqazz on 19 June 2010

in food

Salam dari Eyriqazz,

Akhirnya Tertunailah Hasrat di Hati. Sebelum itu bolehla refer entry Terjah | Hasrat di Hatiku Belum Tertunai . Semalam Kak INA KL datang ke rumahku untuk mengambil coklat yang dikirimnya dan inilah Ole-Ole buat kami sekeluarga :



Moist Roast Chicken or Ayam Masak Madu Ya?
Nyam,nyam, Menyelerakan

Brownie Cake
Nangka Favouriteku yang dibeli oleh Isteri
Dinner kami semalam

Memang sedap ayam yang dimasak oleh Kak Ina KL. Brownie kek pun sedap dan Isteri cakap tak cukup .Hik3,nanti kena terjah rumah Kak Ina KL pula pasni. Barula puas hati. Ataupun jom kita buat gathering kat Rumah Kak Ina KL nak? Kita kongsi-kongsi dan suruh kak ina masak. Saya gerenti best dan puas hati. Hik3..

Masakan Kak Ina KL sedap dan menyelerakan
Tertunailah kini hasrat di hati
Terima Kasih Kak Ina kerana sudi masak dan hantarkan
Lagi kali boleh la kasi lagi
  • Sakira 19 June 2010 at 6:15 am

    Brownie itu nampak sungguh sedap ! :)

  • Sharinginfoz 19 June 2010 at 7:24 am

    memang sodap tu ayam…… nak juga ayam kak ina…

    No Thanks, Mangga Online!

  • kak ina kl 19 June 2010 at 9:03 am

    salam …ambil gambar dgn aluminium foil tu sekali ker????ishhh malunya…
    kembang bila kamu kata sedap…betul ker?
    kalau camtu akak besar hati sebab kamu sudi menjamah air tangan akak tu..
    nak datang umah reramai..mau runtuh umah akak kang..
    terima juga sebab sudi belikan coklat tu yer..
    budi baik kamu akak kenang juga.

  • Nia 19 June 2010 at 9:25 am

    uii,..bestnya kalau pandai masak macam kak ina. saya ni pandai makan aje..huhu

  • mamashasha 19 June 2010 at 10:35 am

    sedapnye ayammm! teringin nak rasa masakan kak ina …..

  • soffya cik bulan 19 June 2010 at 12:15 pm

    yummy….nmpk menyelerakan…he

  • intanurulfateha ❤ 19 June 2010 at 12:24 pm

    .sedapnyeeeeeeeeeee

  • JAI 19 June 2010 at 1:02 pm

    Gua on jerr dan Jadikk..gathering rumah kak ina kl bila tuh?? Gua nak bawak perut jerr nie..ahaks..sure lepak best..

  • JMR 19 June 2010 at 2:52 pm

    wow..kak ina mmg terer & rajin masak..tgk je pon dh sedap..

  • CikLilyPutih 20 June 2010 at 1:00 pm

    ntahlah k ina nie, bile ntah nak ajak kite pi makan kat umah dia ek?

  • akuzle 21 June 2010 at 6:28 pm

    hahahahaha….. sy sebagai pembaca belog k ina sgt amat setuju gath diadakan d umah sis kiter tuh…. tp… apa kata k ina?? (bkn kata zamzarina jer tau…)…..ehehehhehehehh

    p/s: lawa tuh set meja mkn GTO….ehehhehe

  • Kongsi pendapat anda

    CommentLuv badge

Previous post:

Next post: