Kedai Seks Untuk Suami Isteri

Kedai Seks untuk suami isteri

Informasi :

1) Seorang wanita berpurdah, Khadija Ahmed, 32, membuka sebuah kedai barangan seks yang pertama di Bahrain khas untuk pasangan suami isteri.

2) Wanita itu berkata, dia tidak menganggap satu kesalahan untuk menjual produk seks seperti pelincir dan beraneka alat permainan seks termasuk vibrator kerana menurutnya, Islam tidak mengharamkan kenikmatan di bilik tidur

3) Kedai ini bertujuan untuk membantu pasangan yang telah berkahwin dan hanya pasangan suami isteri dapat menikmati seks dengan sepenuhnya,

4) Kedai tersebut diberi nama Dar Khadija.

Sumber : Kosmo Online

Apa pandangan anda? Kedai sebegini patut ada di Malaysia tak? Rasanya kat luar sana banyak kedai camni kot cuma tak tahu je di mana, kan? Tengok saja la, nak dapatkan kondom pun begitu mudah, pergi jer di 7 eleven mahupun stesen minyak, begitu mudah diperolehi.

Info –> Catuaba – Herba Pilihan Lelaki Power!

Rahsia Menambat Nafsu Suami

–> Rahsia Menambat Nafsu Suami


P/s : Berfantasi dan menikmati keindahan dunia biarlah kena caranya.

P/s/s : Teringat zaman belajar di UK dulu. Produk-produk camni pun tidak dijual berleluasa, ada kedai-kedai tertentu sahaja.



Comments

  1. norinaomar says

    eishhh kalo kat malaysia ni memang bahaya ada kedai macam ni,bukan nak kata saya berfikiran tertutup,tapi seeloknya tak payahla..

  2. maslinamansor says

    boleh la juga ada kat msia tapi kena syarat tunjuk sijil nikah.

    Tapi nak ikutkan sipasangan sendiri kena pastikan apa yang pasanganya nak… takpayah la pakai alat2 nie… :)

    p/s: kalau mas, mas masuk pakai purdah gak.. hehehe

  3. Atiqah Adnan says

    boleh ada tapi kenala tengok siapa penjualnye.. jangan sampai ke tangan golongan yang tak sepatutnye…

  4. ::ienafazlyna:: says

    rasenya tak perlu kot kedai yg opened mcm nie kat Malaysia..karang yg membelinya tu yg tak sepatutnya plak

  5. says

    Kat Ipoh Parade dah ada kedai ni..tapi cina punya, mase skolah2 dulu pernah masuk kedai ni..sebab kedai ni cantik..wikikiki…pastu baru perasan ni kedai jual barangan orag dh kawen, pastu trus x masuk sampai ke sudah…maluuuuuuu…

  6. says

    kat melaka ada satu..dekat Dataran Pahlawan
    cermin luar memang tinted gelap.dalam pun suram jer..kedai dia tak pasang lampu banyak2 n terang2..
    klu skali pandang mmg tak perasan…i pn at first tak tau gak tp kawan yg bagitau…hahaha

    yg dh kawen, bleh la test g saner…carik apa yg patut utk rumahtangga yang lebih bahagia…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge

WP-SpamFree by Pole Position Marketing