5 Entry Pilihan Hari Ini

by eyriqazz on 4 June 2010

in blogging

5 Entry Pilihan GTO Hari Ini
- Seks + Membaca = Anugerah . Umm, guru di negeri halamanku. Setiap malam? Fuhh, mantap. Apapun, jika dilihat positif, positifla jadinya, dipandang negatif,negatifla jadinya. Apapun, pandangan peribadi, rasanya agak tidak sesuai dia kasi pandangan camtu sebagai seorang pendidik. Tepuk dada, tanya selera.
- Comel macam Iwan AF8? Tergelak juga bila tengok gambar tu.hik3, hilang skit rasa penat berblogwalking senyap-senyap di malam hari ni.
- Luahan hati seorang hati Isteri tentang bekas kekasih suami yang cuba menghubungi kembali suaminya. Beremosi namun rasanya boleh dibaca untuk pengajaran dan renungan bersama.
-Setiap orang ada pandangan mereka sendiri. Humility in Oneself, Respect for Others
5) Life
- Hidup ini tidak mudah. Harunginya dengan berhati-hati dan semangat yang kental.
P/s : Apa pula pilihan anda?
  • kak ina kl 4 June 2010 at 12:46 am

    wah rajinnya dia buat N3 ni..atau tak ada idea???

  • -ROCKprincess- 4 June 2010 at 12:58 am

    http://soulsreunited.blogspot.com/2010/06/freak-accident.html

    horrible accident…read it up…

  • Alien Hijau 4 June 2010 at 1:47 am

    thankz sbb entry Alien Hijau jadi pilihan =)

  • Sharinginfoz 4 June 2010 at 2:10 am

    bagus ni kan, dapat membaca tempat orang lain.. yalah cikgu dah bagi yang mana interesting kan

    Apasal Kena Baca Newspaper?

  • Liyanaa. 4 June 2010 at 7:56 am

    haaa iwan comel versi justin bibir pun tepilih. ekeke tq bro eyriqazz :D

  • Sakira 4 June 2010 at 2:09 pm

    Whoaa. Thanx sebab jadikan my entry as ur choice :)
    Terharu !

    Emh, I pun rasa macam tak berapa elok dia gtau bnde cmtu. Memang tak kena langsung. Hmm. Just my thoughts :)

  • Kongsi pendapat anda

    CommentLuv badge

Previous post:

Next post: