Sirih Pulang Ke Gagang

Rindu pula aku kat rakan-rakan sekelas dulu.Rakan seperjuangan satu ketika dahulu.Ohh,aku rindu juga zaman ini.Ni gambar paling latest kami bersama :

Dalam Kenangan,Reunion 5KP1 SMTT 98/99
Reunion ni diadakan pada hari raya ketiga,sejurus aku pulang ke Malaysia.

Bob dan Aku sebagai Penganjur Bersama
Merangkap MC juga bersama Angah
Kehadiran lelaki 2/3 (oklah kan?)
19 sahaja yang dapat hadir daripada 41 orang
Issh,kami pernah bercadang dahulu,umur 30 tahun nak adakan Reunion lagi.Tentu seronok kalau jumpa lagi nanti,yerlah semua dah berubah dan ada anak masing-masing.Cepat kan masa berlalu?
Aku rindu zaman sekolah ku,aku rindu :
1)Panjat tangki Air layan jiwang tengok kapal terbang
2)Lompat pagar pergi makan kat luar (hik3,nama je Pengawas)
3)Rindu guru-guruku dan usikan rakan-rakan sekelasku
4)Banyak lagi yang aku rindukan
P/s :Bagaimana dengan anda?Rindu tak zaman sekolah?

Eyriqazz merupakan seorang blogger yang telah mencapai pelbagai kejayaan dalam bidang penulisan blog ini, beliau gemar berkongsi mengenai rumah tangga dan juga gaya hidup

18 thoughts on “Sirih Pulang Ke Gagang

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.